BRATISLAVA - Reklama je nástrojom komunikácie so zákazníkmi. Mala by byť primárne zameraná na určitú cieľovú skupinu, a tú by mala následne prijateľným spôsobom osloviť. Reklama navyše nesmie byť vtieravá, treba si dávať pozor aj na to, kam ju umiestniť. Na nasledujúcej fotografii sú všetky tieto pravidlá porušené, no uznajte sami!
Reklama na fotke je jednoznačne zameraná pre mladých ľudí, avšak nie v predškolskom veku. Mala by osloviť mladé ženy a mužov, ktorí sa vždy radi pozrú na krásne ženské telo v lákavej spodnej bielizni. Preto by si mali, samozrejme, chcieť kúpiť lístok na predstavenie. Rovnako by mohli chcieť kúpiť svojej partnerke erotickú bielizeň, akú ma na sebe tá pekná brunetka.
Takéto veci však zrejme netrápia matky, prípadne otcov, ktorí si vyšli so svojimi deťmi na detské ihrisko, deti samotné už vôbec nie. Takže miesto prírody, ktorej pri bratislavskom obchodnom centre Aupark nie je naozaj veľa, sa bicyklujúce sa deti musia pozerať na polonahé ženy. Reklamu možno v tomto prípade odsúdiť ako úplne nevhodnú do tohto prostredia, čo myslíte?