BRATISLAVA - Toto leto sme vás upozornili už na niekoľko hrubých prehreškov obchodných reťazcov, čo sa týka kvality potravín, ktoré predávajú. Tentokrát nám opäť čitateľ poslal dôkaz o pochybení ďalšej pobočky zo siete obchodov Terno. V predajni na Bratskej ulici v Petržalke objavil počas večerného nákupu niečo nepríjemné.
Bol to balený chlieb, na ktorom bol dátum spotreby do ďalšieho dňa, čiže do dnes, no tento chlieb mal očividne pleseň, a to z oboch strán. Ján nám opísal celú udalosť: "Dnes 24.8.2014 o 18:49 som bol v predajni TERNO na Bratskej č. 3, chcel som kúpiť chlieb a čakalo ma tam prekvapenie. Plesnivý chlieb. To by sa nemalo stávať."
Opýtali sme sa na centrále obchodného reťazca Terno, ako sa niečo také môže stať. Zatiaľ nám však oficiálne stanovisko neposkytli z dôvodu, že situáciu rieši najprv spoločne so zákazníkom, ktorý u nich sťažnosť podal.
"Za účelom objektívneho prešetrenia sťažnosti sme si od zákazníka obratom po jeho prvom podnete vyžiadali bližšie indície, ktoré sme následne postúpili zodpovednému inšpektorovi na prešetrenie v súčinnosti s vedúcim filiálky. Rovnako sme podnet s fotodokumentáciou zaslali na vyjadrenie aj výrobcovi a dodávateľovi predmetného chleba. Na základe výsledkov jednotlivých šetrení zašleme v zákonom stanovenej lehote relevantné stanovisko, vrátane prijatých opatrení tak zákazníkovi, ako aj Vašej redakcii, nakoľko bez uvedených šetrení je akékoľvek stanovisko irelevantné. Až do výsledku šetrenia a prijatých opatrení, o ktorých Vás budeme informovať v zákonom stanovenej lehote, boli objednávky a dodávky predmetného pekárenského produktu pozastavené, vr. jeho stiahnutia z predaja," povedali na centrále siete obchodov Terno.