Piatok22. november 2024, meniny má Cecília, zajtra Klement

Nakúpili ste cez internet a ste nespokojní? Prinášame rady, čo s tým

Ilustračný obrázok
Ilustračný obrázok

BRATISLAVA – Darčeky sú už dávno rozdané a teraz sa tešíme na príchod Nového roku. Ale stalo sa vám, že ste pod stromčekom našli niečo, čo veľmi nepotrebujete, čo sa vám nepáči alebo niečo, čo má chyby? Poradíme vám, ako postupovať, ak ste tovar zakúpili cez internet u zahraničného predajcu.

Ak ste tovar kúpili u zahraničného predajcu a ste s ním nespokojní pre prípadné chyby, reklamovať ho môžete podľa platných predpisov v danej krajine, kde má sídlo predávajúci.

Ako informuje Slovenská obchodná inšpekcia, pomoc pri riešení problému s cezhraničným nákupom môže poskytnúť aj Európske spotrebiteľské centrum v SR. Centrum už od marca 2006 pomáha kupujúcim riešiť cezhraničné reklamácie v rámci EÚ. Zaoberá sa tým, že poskytuje poradenstvo a pomoc spotrebiteľom pri nákupoch v rámci EÚ. Takto napĺňa hlavnú myšlienku, ktorou je priblížiť kupujúcim vnútorný trh a zvýšiť ich dôveru v cezhraničné nakupovanie.

Ak máte nejaké problémy s výrobkami alebo službami, ktoré ste si zakúpili cez internet v rámci EÚ a nesúvisia s vašim podnikaním alebo zamestnaním, môžete sa obrátiť na www.esc-sr.sk.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu