„Nápad sa zrodil úplne spontánne počas výletu so Celeste. Oslovila ma s ideou vyrobiť videoklip inšpirovaný 18. storočím. Ako sme rozberali životy žien z tej doby, prišli sme na myšlienku dať nášmu projektu nielen estetickú hodnotu, ale aj hlbší význam. Obe nás trápia úzkosti a cítime tlak spoločnosti, ktorá stále diktuje, ako by ženy mali vyzerať a správať sa. Preto sme sa rozhodli ísť cestou, ktorá má zmysel. Momentálne sme obe v bode, kde sme spokojné s tým, kým sme. No vidíme, ako mladé dievčatá bojujú s vlastnou identitou. Chceme im ukázať, že nie sú samé a že môžu nájsť pomoc a podporu,“ vysvetlila spoluautorka projektu Kristy.

Do projektu sa zapojilo šesť ambasádoriek. Každá z nich v projekte symbolizuje  konkrétny spoločenský predsudok alebo problém, s ktorým sa pasujú mladé ženy. Celeste Buckingham reprezentuje „fame“, čiže tlak na slávu a úspech. Modelka Liberty Simon, ktorá sa angažuje v boji za práva žien a inakosť, stelesňuje tému „identity“, teda hľadanie seba samej. Ďalšími postavami sú moderátorka Oli Džupinková, ktorá predstavuje „figure“, teda postavu a influencerka Klaudia Maniak, ktorá stelesňuje krásu. Speváčka Anabela Mollová reprezentuje prelínanie rôznych kultúr, teda fúziu a hudobná manažérka Kristy Mohr predstavuje „fear“, čiže strach. Do projektu sa zapojil aj jeden muž, ktorý predstavuje metaforu pre spoločnosť.

Predstavenie nového klipu Celeste Buckingham. Takto to vyzeralo počas večera
Zobraziť galériu (6)
Predstavenie nového klipu Celeste Buckingham. Takto to vyzeralo počas večera  (Zdroj: Ján Zemiar)