„Nápad sa zrodil úplne spontánne počas výletu so Celeste. Oslovila ma s ideou vyrobiť videoklip inšpirovaný 18. storočím. Ako sme rozberali životy žien z tej doby, prišli sme na myšlienku dať nášmu projektu nielen estetickú hodnotu, ale aj hlbší význam. Obe nás trápia úzkosti a cítime tlak spoločnosti, ktorá stále diktuje, ako by ženy mali vyzerať a správať sa. Preto sme sa rozhodli ísť cestou, ktorá má zmysel. Momentálne sme obe v bode, kde sme spokojné s tým, kým sme. No vidíme, ako mladé dievčatá bojujú s vlastnou identitou. Chceme im ukázať, že nie sú samé a že môžu nájsť pomoc a podporu,“ vysvetlila spoluautorka projektu Kristy.
Do projektu sa zapojilo šesť ambasádoriek. Každá z nich v projekte symbolizuje konkrétny spoločenský predsudok alebo problém, s ktorým sa pasujú mladé ženy. Celeste Buckingham reprezentuje „fame“, čiže tlak na slávu a úspech. Modelka Liberty Simon, ktorá sa angažuje v boji za práva žien a inakosť, stelesňuje tému „identity“, teda hľadanie seba samej. Ďalšími postavami sú moderátorka Oli Džupinková, ktorá predstavuje „figure“, teda postavu a influencerka Klaudia Maniak, ktorá stelesňuje krásu. Speváčka Anabela Mollová reprezentuje prelínanie rôznych kultúr, teda fúziu a hudobná manažérka Kristy Mohr predstavuje „fear“, čiže strach. Do projektu sa zapojil aj jeden muž, ktorý predstavuje metaforu pre spoločnosť.