Keď koncom leta slovenský hokejový útočník odchádzal do kanadského Montrealu, obsah jeho cestovnej tašky bol viac než netradičný. Namiesto hokejovej výstroje si mladý Košičan do cestovnej tašky nabalil desiatky fliaš obľúbenej slovenskej minerálky. Personál na bratislavskom letisku sa nestačil čudovať, keď otvoril chladničku s nápojmi.
Takto nejako by sme v skratke mohli popísať najnovšiu spoluprácu talentovaného hokejistu Juraja Slafkovského a najväčšieho slovenského producenta minerálnych vôd BUDIŠ, a.s.. Ten sa po 17 rokoch rozhodol inovovať a osviežiť dizajn sklenených fliaš značky Budiš a zvýšiť tak ich prémiovosť. Hokejista, ktorý je najmladšou hokejovou legendou, sa tak stal novou tvárou minerálky s božskou chuťou.
Slovenská jednotka medzi minerálkami a draftová jednotka
Účinkovanie vo vtipnom spote zobral mladík rovnako profesionálne ako svoje hokejové aktivity. „Juraj prišiel na natáčanie perfektne pripravený, a navyše bol aj nesmierne ústretový k štábu a fanúšikom, ktorí ho na letisku spoznávali a chceli sa s ním odfotiť. Sme naozaj radi, že táto spolupráca posunie latku prémiovosti našej minerálky ešte o stupeň vyššie,“ poznamenal Juraj Slaninka, šéf nealko segmentu spoločnosti Budiš, a.s.. Spoluprácu si pochvaľuje aj vlaňajšia draftová jednotka NHL. Mladý hráč zapojil svoj zmysel pre humor, o čom sa budú môcť presvedčiť aj fanúšikovia v kampani na sociálnych sieťach. „Celé natáčanie bolo veľmi príjemné a dobre zorganizované. Prepojenie s najobľúbenejšou slovenskou minerálkou je pre mňa prirodzené, nakoľko ako aktívny športovec si musím dopĺňať minerály, ktoré počas tréningov stratím. Budiška je v tomto ideálna,“ vysvetľuje Juraj Slafkovský. Dôkazom jeho profesionality je aj video zo zákulisia natáčania spotu, hokejista na pľaci strávil až 14 hodín.
Zmeny v dizajne sklenenej fľaše
Novú tvár dostala nielen kampaň, ale aj sklenená fľaša božskej minerálky. Zástupcovia Budišu sa s dôverou obrátili na Olgoj Chorchoj, renomované české výtvarné štúdio. Pri tvorbe sa inšpirovali víziou fľaše chránenej drôtenou sieťkou, akú kedysi okolo vzácnych nádob vytvárali slovenskí drotári. Zmenou prešla aj etiketa, na jej dizajne pracovali grafickí dizajnéri rovnako úspešného a oceňovaného slovenského grafického štúdia Pergamen. Logo výrazne zjednodušili a písmo prekreslili, aby vyzdvihli typografické detaily. Nie náhodou sa značka Budiš stala aj produktovým partnerom prestížnej súťaže Národná cena za dizajn. Spoluprácou so Slovenským centrom dizajnu podporila lokálnu scénu talentovaných dizajnérov a tiež sa predstaví so sklenenou fľašou v novom šate ako súčasť ich galavečera a sprievodných podujatí.
Svieža novinka pre všetkých zábavy chtivých
V talóne má značka ďalšiu skvelú a osviežujúcu novinku, ktorá boduje najmä v horúcich dňoch. Výzva „Máš chuť baviť sa?“ a charakteristické gesto je hlavným mottom kampane novinky z portfólia Budiš. Limonáda s prírodnou šťavou citrónov či pomarančov je v ich portfóliu historicky prvým nealko nápojom v plechovke a vďaka osviežujúcim príchutiam nemôže chýbať na žiadnej párty. „Predstaveniu produktu predchádzal takmer dvojročný proces vývoja vlastných receptúr, testovania viac ako 50 rôznych vzoriek chutí a opäť sme nepodcenili ani samotný dizajn obalu,“ hovorí Juraj Slaninka, šéf nealko segmentu spoločnosti Budiš, a.s.. Tradičná slovenská značka tak prináša netradičnú sviežu chuť nealkoholického sýteného nápoja bez konzervantov a umelých sladidiel, ktorú si zákazníci môžu vychutnať v 0,33 l praktických a ekologických plechovkách. Mimochodom, ovocnú novinku vyskúšal toto leto na Slovensku aj Juraj Slafkovský. „Počas natáčania spotu na letisku nám prezradil, že ich nevie prestať piť. Teší nás, že mu tak zachutili, a preto sme mu poslali zásobu plechoviek priamo do kanadského Montrealu. Ktovie, možno z toho v budúcnosti vznikne ďalšia príjemná spolupráca,“ uzatvára s úsmevom J. Slaninka.
- reklamná správa -