Najšťastnejší z troch je príbeh o veľkej láske k manželovi a milencovi, ku ktorému patrí výmena postáv, absurdná zápletka a humor založený na náhode.
Bratislavské Štúdio L+S uviedlo 9. februára 2008 premiéru komédie Eugèna Marin Labicha - Najšťastnejší z troch, plnej nečakaných slovných a situačných zvratov. V réžií Vladimíra Strniska sa predstavili Petra Polnišová, Robert Roth, Daniel Dangl, Lucia Lapišáková, Peter Sklár, Lenka Barilíková, Roman Pomajbo a Barbara Mišíková.
Počas necelých dvoch hodín mali diváci možnosť sledovať príbeh o veľkej láske k manželovi a milencovi, ku ktorému patrí výmena postáv, absurdná zápletka a humor založený na náhode. Hlavní hrdinovia sú obyčajní, priemerní, nezaujímaví ľudia. Obyčajní vo svojich zlozvykoch a dobrých vlastnostiach, ktorí stoja na polceste medzi hrdinmi a darebákmi.
V komédii Eugène Marin Labiche, pán Marjavel (Daniel Dangl) žije v navonok spokojnej domácnosti so svojou druhou ženou Hermance (Petra Polnišová). Rodinného priateľa Ernesta (Robert Roth) využíva k prácam v dome a záhrade, a (ne)tuší, že s ním jeho žena udržuje tajný pomer, rovnako ako jeho prvá žena s druhým rodinným priateľom Jobelinom (Peter Sklár). On sám však k podobným veciam tiež nemá ďaleko. A všetci sa nechávajú voziť na svoje tajné rendezvous tajomným fiakrom číslo 69. Zhodou rôznych komických okolností vznikne situácia, keď sú všetci muži podozrievaní z nevery...
Autor a jeho hra reprezentujú to najlepšie, čo sa dá nájsť vo francúzskej dramatike 19. storočia. Ako hovorí autor „Divadelná hra, to je šelma, ktorá má tisíc nôh a musí stále bežať. Ak svoj beh spomalí, obecenstvo zíva, ak sa zaství, obecenstvo píska“.
V komédii Eugène Marin Labiche, pán Marjavel (Daniel Dangl) žije v navonok spokojnej domácnosti so svojou druhou ženou Hermance (Petra Polnišová). Rodinného priateľa Ernesta (Robert Roth) využíva k prácam v dome a záhrade, a (ne)tuší, že s ním jeho žena udržuje tajný pomer, rovnako ako jeho prvá žena s druhým rodinným priateľom Jobelinom (Peter Sklár). On sám však k podobným veciam tiež nemá ďaleko. A všetci sa nechávajú voziť na svoje tajné rendezvous tajomným fiakrom číslo 69. Zhodou rôznych komických okolností vznikne situácia, keď sú všetci muži podozrievaní z nevery...
Autor a jeho hra reprezentujú to najlepšie, čo sa dá nájsť vo francúzskej dramatike 19. storočia. Ako hovorí autor „Divadelná hra, to je šelma, ktorá má tisíc nôh a musí stále bežať. Ak svoj beh spomalí, obecenstvo zíva, ak sa zaství, obecenstvo píska“.