Veronika Husárová
BRATISLAVA - Hoci bývajú ženy za volantom terčom posmeškov, viaceré z nich si šoférovanie nielen užívajú, ale majú za sebou aj kilometre bez nehody.
Napríklad herečka Mária Kráľovičová jazdí už polstoročie, šoférovanie obľubuje aj jej mladšia kolegyňa Táňa Pauhofová či aktuálna Miss Slovensko Veronika Husárová.
Kráľovičovej, ktorá tento rok oslávila životné jubileum, sa vraj ľudia vypytujú, či prišla autom. "Tak, ako som mala prísť, helikoptérou?" smeje sa vždy čiperná osemdesiatnička. "Myslia si, že som stará, takže by som nemala jazdiť, ale ja strašne rada jazdím," priznala.
Herečka Slovenského národného divadla šoféruje už od 50. rokov minulého storočia. "Moje prvé auto, to bol Moskvič, malo to veľa defektov, večne som bola v autodielni," spomínala. Neskôr jazdila na Simce, potom na Forde Cortina a teraz si pochvaľuje Škodu Feliciu.
Podľa Táni Pauhofovej je dobrou šoférkou aj ďalšia herečka, Eva Krížiková. "Aj medzi ženami sú dobré šoférky, tak ako sú medzi mužmi zlí šoféri," tvrdí 24-ročná herečka. Priznala však, že sama býva niekedy nervózna, keď pred ňou ide príliš opatrná vodička.
"Ale takisto dokáže zdvihnúť adrenalín v tele aj muž šofér," poznamenala Pauhofová, ktorá má vodičský preukaz tri - štyri roky. "Mala som inštruktora bývalého pretekára, ktorý sa so mnou nemaznal, naozaj ma naučil," spomínala herečka, ktorú diváci vidia nielen na scéne národného divadla, ale aj v novom slovenskom filme Polčas rozpadu.
Čerstvou šoférkou je Miss Slovensko Veronika Husárová. Vodičský preukaz si totiž urobila iba pár mesiacov pred tým, ako v apríli vyhrala hlavnú cenu súťaže krásy - auto.
"Rada šoférujem. A keďže musím cestovať hore - dole, tak sa veľa naučím," povedala 20-ročná exotická kráska. Niektoré jej predchodkyne s korunkou kráľovnej krásy pritom svojho novučičkého tátoša hneď obohatili o škrabance, alebo aj rozbili. Veronika však už najazdila 10.000 kilometrov bez nehody, dokonca nedávno získala druhé miesto na firemných hrách v jazde zručnosti.
Štatistiky ukazujú, že opatrnosť sa ženám za volantom oplatí. Keďže sú disciplinovanejšie a menej riskujú, robia menej dopravných priestupkov. Kým ženy nabúrajú väčšinou z roztržitosti, muži pre veľkú rýchlosť a preceňovanie vlastných schopností, pričom ich nehody bývajú vážnejšie. Napriek všetkému chcel pred rokmi exposlanec parlamentu Ján Cuper presadiť, aby ženy mohli jazdiť len v jednom jazdnom pruhu.
Kráľovičovej, ktorá tento rok oslávila životné jubileum, sa vraj ľudia vypytujú, či prišla autom. "Tak, ako som mala prísť, helikoptérou?" smeje sa vždy čiperná osemdesiatnička. "Myslia si, že som stará, takže by som nemala jazdiť, ale ja strašne rada jazdím," priznala.
Herečka Slovenského národného divadla šoféruje už od 50. rokov minulého storočia. "Moje prvé auto, to bol Moskvič, malo to veľa defektov, večne som bola v autodielni," spomínala. Neskôr jazdila na Simce, potom na Forde Cortina a teraz si pochvaľuje Škodu Feliciu.
Podľa Táni Pauhofovej je dobrou šoférkou aj ďalšia herečka, Eva Krížiková. "Aj medzi ženami sú dobré šoférky, tak ako sú medzi mužmi zlí šoféri," tvrdí 24-ročná herečka. Priznala však, že sama býva niekedy nervózna, keď pred ňou ide príliš opatrná vodička.
"Ale takisto dokáže zdvihnúť adrenalín v tele aj muž šofér," poznamenala Pauhofová, ktorá má vodičský preukaz tri - štyri roky. "Mala som inštruktora bývalého pretekára, ktorý sa so mnou nemaznal, naozaj ma naučil," spomínala herečka, ktorú diváci vidia nielen na scéne národného divadla, ale aj v novom slovenskom filme Polčas rozpadu.
Čerstvou šoférkou je Miss Slovensko Veronika Husárová. Vodičský preukaz si totiž urobila iba pár mesiacov pred tým, ako v apríli vyhrala hlavnú cenu súťaže krásy - auto.
"Rada šoférujem. A keďže musím cestovať hore - dole, tak sa veľa naučím," povedala 20-ročná exotická kráska. Niektoré jej predchodkyne s korunkou kráľovnej krásy pritom svojho novučičkého tátoša hneď obohatili o škrabance, alebo aj rozbili. Veronika však už najazdila 10.000 kilometrov bez nehody, dokonca nedávno získala druhé miesto na firemných hrách v jazde zručnosti.
Štatistiky ukazujú, že opatrnosť sa ženám za volantom oplatí. Keďže sú disciplinovanejšie a menej riskujú, robia menej dopravných priestupkov. Kým ženy nabúrajú väčšinou z roztržitosti, muži pre veľkú rýchlosť a preceňovanie vlastných schopností, pričom ich nehody bývajú vážnejšie. Napriek všetkému chcel pred rokmi exposlanec parlamentu Ján Cuper presadiť, aby ženy mohli jazdiť len v jednom jazdnom pruhu.