František Kašický
BRATISLAVA - Tomuto sa hovorí krok vedľa! Hoci je ministerstvo obrany ústredným orgánom štátnej správy, nerobí mu problém na svojej internetovej stránke propagovať oceliarskeho giganta, gumárenskú spoločnosť či známu banku.
Podľa odborníkov
ide zo strany rezortu
o veľmi neštandardné
riešenie.
Rezort Františka Kašického
pokojne propaguje súkromné
firmy. Na stránke ministerstva
obrany totiž figuruje
baner, ktorý propaguje festival
Ekotopfilm 2007. Aj
s reklamou na súkromné
spoločnosti. „Je pozitívne,
že aj štátne inštitúcie dokážu
podporiť ekologický festival.
Nepokladám však za
celkom šťastné, že v reklame
sú až tak zvýraznení
sponzori,“ povedal Novému
Času Peter Kunder z Aliancie
fair-play.
Ministestvo v tom však problém nevidí. „Baner je oficiálnym reklamným banerom festivalu a jeho použitie smeruje k bližším informáciám o podujatí,“ reagovala Soňa Baniarová z tlačového oddelenia rezortu. K ďalším otázkam o neštandardnej propagácii súkromných firiem ministerstvom sa však už nevyjadrila.
Ministestvo v tom však problém nevidí. „Baner je oficiálnym reklamným banerom festivalu a jeho použitie smeruje k bližším informáciám o podujatí,“ reagovala Soňa Baniarová z tlačového oddelenia rezortu. K ďalším otázkam o neštandardnej propagácii súkromných firiem ministerstvom sa však už nevyjadrila.