Adela Banášová vyzerá s bruškom veľmi presvedčivo.
BRATISLAVA - Na fiktívne tehotenstvo Adely Banášovej (26) chce Markíza prilákať divákov k sledovaniu tretej série speváckej šou Slovensko hľadá SuperStar.
Moderátorka relácie sa na kontroverznú
kampaň prepožičala za miliónový honorár, ktorý zinkasuje
aj za uvádzanie speváckej súťaže.
Stálo jej to za to?
„Myslíme si, že táto kampaň
je originálna a ľudí zaujme,“
nádeja sa hovorkyňa
Markízy Oľga Dúbravská.
„Všade na svete
je SuperStar
projekt,
kde sa
môžu tvorcovia
v rámci kampane realizovať
a pustiť sa aj do extrémnejších
počinov,“ vysvetľuje
dramaturgička šou Gabriela
Drobová.
Nápad reklamnej kampane sa pozdáva aj samotnej Banášovej, a dokonca si prácu na jej výrobe pochvaľuje: „Nijako výrazne som to neprežívala, veď to bolo úplne obyčajné fotografovanie a neskôr mi na počítači pomocou grafického programu dorobili brucho,“ priznáva moderátorka. Odhalením svojho guľatého bruška sa však Adela vystavuje nebezpečenstvu kritiky. Stojí jej táto kampaň naozaj za to?
A to nie je všetko! Autori nápadu zašli ešte ďalej a do obdobnej úlohy obsadili aj Mar tina Pyca Rauscha (29) a Branislava Bruna Cibereja (28)! V reklame na tretiu sériu SuperStar sa aj táto dvojica objaví v požehnanom stave! „Verím, že ni elen oni, ale všetci Slováci už netrpezlivo očakávajú narodenie tretej slovenskej superstar, a každý je zvedavý, či to bude chlapec, alebo dievča,“ hovorí dramaturgička Drobová.
Kontroverzná reklamná kampaň s tehotnými mužmi zrejme vyvolá protichodné reakcie slovenskej verejnosti, s čím však tvorcovia vopred rátajú. Podobnú šokovú terapiu u platnili už začiatko m deväťdesiatych rokov v reklamnej kampani talianskej odevnej firmy, ktorá sa stretla s veľkým ohlasom. Veď kto by si nepamätal na šokujúce bilbordy černošky, ktorá dojčí biele bábätko, kňaza, ktorý sa bozkáva s mníškou, snímku kačky, ktorá pláva v ropnej škvrne, alebo vychudnutého muža umierajúceho na AIDS.
Nápad reklamnej kampane sa pozdáva aj samotnej Banášovej, a dokonca si prácu na jej výrobe pochvaľuje: „Nijako výrazne som to neprežívala, veď to bolo úplne obyčajné fotografovanie a neskôr mi na počítači pomocou grafického programu dorobili brucho,“ priznáva moderátorka. Odhalením svojho guľatého bruška sa však Adela vystavuje nebezpečenstvu kritiky. Stojí jej táto kampaň naozaj za to?
A to nie je všetko! Autori nápadu zašli ešte ďalej a do obdobnej úlohy obsadili aj Mar tina Pyca Rauscha (29) a Branislava Bruna Cibereja (28)! V reklame na tretiu sériu SuperStar sa aj táto dvojica objaví v požehnanom stave! „Verím, že ni elen oni, ale všetci Slováci už netrpezlivo očakávajú narodenie tretej slovenskej superstar, a každý je zvedavý, či to bude chlapec, alebo dievča,“ hovorí dramaturgička Drobová.
Kontroverzná reklamná kampaň s tehotnými mužmi zrejme vyvolá protichodné reakcie slovenskej verejnosti, s čím však tvorcovia vopred rátajú. Podobnú šokovú terapiu u platnili už začiatko m deväťdesiatych rokov v reklamnej kampani talianskej odevnej firmy, ktorá sa stretla s veľkým ohlasom. Veď kto by si nepamätal na šokujúce bilbordy černošky, ktorá dojčí biele bábätko, kňaza, ktorý sa bozkáva s mníškou, snímku kačky, ktorá pláva v ropnej škvrne, alebo vychudnutého muža umierajúceho na AIDS.