NASHVILLE - Hotelové recenzie sú pre mnohých manažérov nočnou morou. Nemilosrdné a ostré slová hostí dokážu odradiť potenciálnych zákazníkov a priviesť toto podnikanie do vážnych problémov. Presne takýmito argumentmi sa bráni aj bývalý majiteľ hotelu v americkom štáte Indiana a nespokojnej zákazníčke to chcel spočítať. Veľmi mu to však nevyšlo.
Katrina Arthurová sa dostala do sporu s bývalým majiteľom hotela Andrewom Szakalym. Abbey Inn & Suites, v ktorom sa minulý rok ubytovala s manželom, v ničom podľa nej nepripomínal čisté a pohostinné miesto. "Všade sa váľali vlasy, dlážka bola špinavá, klimatizácia nefungovala. Odkedy tam bývali poslední hostia, nikto tam určite neupratoval," opísala situáciu. Napriek tomu, že sa snažila zohnať nejaký personál, nikoho nenašla a nemohla sa sťažovať. Tvrdí, že na druhý deň z hotela odišli, ale na recepcii nebol nikto, u koho by sa mohli odhlásiť a povedať mu o tom, v akom stave našli svoju izbu.
Neskôr sa Katrine cez e-mail ozvalo vedenie zariadenia a požadovalo od nej, aby uviedla, či bola s ubytovaním spokojná. Po zaslaní negatívnej recenzie sa Arthurovej zamestnanci ospravedlnili. Preto ju prekvapilo, keď iba pár dní po doručení ospravedlnenia dostala od Szakalyho list. Napísal jej, že poškodila jeho dobré meno, odradila ostatných zákazníkov a ohrozila jeho podnikanie. Ako bolestné za všetky tieto ujmy požadoval od ženy sumu 350 dolárov (295 eur).
Majiteľ nespokojnej zákazníčke povedal, že ak negatívnu recenziu stiahne, požadované peniaze nebude chcieť. V opačnom prípade ju zažaluje. So žalobou na súd sa však oveľa skôr obrátila práve Katrina. Z jej karty totiž naozaj odišla suma 350 dolárov. Noví majitelia hotela sú z celej situácie nešťastní. Nechcená reklama, ktorú im robí Szakaly, ohrozuje ich živobytie.