Jana do diváckej súťaže venovala poukážky z vlastnej firmy.
BRATISLAVA - Tomu sa teda hovorí šikovnosť! Moderátorka Jana Hospodárová (30) v markizáckej relácii Teleráno propaguje optiku, ktorej je práve ona spolumajiteľkou. A televízia s tým nemá najmenší problém!
Optika Jany Hospodárovej
venovala do diváckej súťaže
okuliare a poukážky na zľavu
pri kúpe značkových okuliarov.
„Nevidím na tom nič
zvláštne. Normálne mám
s Markízou podpísané bartrové
zmluvy ako ktorýkoľvek
iný klient, ktorý dáva ceny
pre divákov,“ rozhorčila
sa Hospodárová.
Propagácia Jankinej optiky v Teleráne neprekáža ani Markíze. „V žiadnom prípade nejde o reklamu - v relácii sme nikdy nespomenuli meno Jany Hospodárovej, ani nijakým iným spôsobom nepropagovali firmu, ktorej je spolumajiteľkou,“ uvádza sa v stanovisku PR manažérky TV Markíza Narcis Liptákovej. Podľa informácií Nového Času si za reklamu v Markíze Jana Hospodárová ako podnikateľka platí 80-tisíc Sk mesačne. Zjavne je to dobrá investícia...
Propagácia Jankinej optiky v Teleráne neprekáža ani Markíze. „V žiadnom prípade nejde o reklamu - v relácii sme nikdy nespomenuli meno Jany Hospodárovej, ani nijakým iným spôsobom nepropagovali firmu, ktorej je spolumajiteľkou,“ uvádza sa v stanovisku PR manažérky TV Markíza Narcis Liptákovej. Podľa informácií Nového Času si za reklamu v Markíze Jana Hospodárová ako podnikateľka platí 80-tisíc Sk mesačne. Zjavne je to dobrá investícia...