Už dlhšiu dobu sa na internete šíri video s názvom Japonské teplošky v akcii. Video si do dnešného dňa prehralo viac ako 55 000 ľudí a toto číslo neustále rastie.
Na takýto chytľavý spôsob komunikácie vsadila spoločnosť Hakugen, japonský výrobca telových ohrievačov a jeden z lídrov na japonskom trhu (ročný predaj Hakugen v Japonsku 2 miliardy! kusov, 25% trhový podiel) ktorý sa rozhodol expandovať na slovenský trh so značkou Hakugen warmers.
Na Slovensku sú telové ohrievače pomerne neznámym produktom. Spoločnosť Hakugen preto uvádza produkt do predaja pod novým názvom „teplošky“ a kampaň postavila na videu, ktoré sa šíri na internete pod názvom Japonské teplošky v akcii. Pozrite si, čo nesmie vo videu chýbať, aby sa stalo populárne medzi mladými a modernými ženami.
Viac informácií o teploškách nájdete na http://www.hakugenwarmers.sk/.
-Reklamná správa-