BRATISLAVA - Krušné chvíle, pri ktorých mohlo ísť psychicky slabšiemu jedincovi o život! Asi tak by sa dal opísať žart spoločnosti firmy vyrábajúcej elektroniku, ktorá sa svoj najnovší výrobok rozhodla propagovať veľmi neštandardným spôsobom. A či zafungoval, už posúďte sami.
LG Electronics naozaj vie, ako zaujať, či skôr lepšie povedané, šokovať. Už v minulosti jej marketingové oddelenie privodilo ľuďom infarktové stavy, keď sa napríklad ocitli vo výťahu, v ktorom sa "prepadla" podlaha či vtedy, keď mužov počas močenia na toaletách sledovali krásne ženy.
Tentokrát firma prekonala samú seba. V miestnosti, kde prebiehal pracovný pohovor, umiestnila na stenu ultratenkú obrazovku s vysokým rozlíšením, ktorá vyzerala ako okno. Keď dovnútra vstúpili uchádzači, ničoho si nevšimli.
Potom sa však na nej z ničoho nič objavil obraz, ktorý vo ľuďoch evokovala pocit, že sa blíži koniec sveta. "Obloha" vonku zrazu zoranžovela, pretože ňou preletel padajúci meteorit. Záujemcovia o prácu okamžite spanikárili a dali sa na útek. Tu treba povedať, že v prípade naozajstnej pohromy by im to asi aj tak nepomohlo.
S mottom "Realita alebo Ultra Realita" tento trik vyšiel spoločnosti dokonale a môže očakávať, že jej obrazovky IPS pôjdu na dračku.