BRATISLAVA - Voľby sa blížia. Na uliciach slovenských miest sa tradične objavilo množstvo predvolebných bilbordov. Keďže kampaň prebieha aj počas vianočných sviatkov, niektoré strany stavili aj na túto kartu. SNS šokovala zvláštnym bilbordom s Mikulášom a čertom, kampaň Smeru pripomína skôr reklamu na mobilného operátora. SaS s SDKÚ sa zas chytajú za slovíčka.
Slovenská národná strana
Národniari Jána Slotu pripravili na Mikuláša svojim voličom nezvyčajný darček. Na uliciach sa objavili bilbordy, na ktorých je mapa Slovenska. Nad ňou sa skláňa postava, na nerozoznanie podobná Santa Clausovi z reklamy na Coca-Colu. Rozdáva dary, ktoré však berie zlý čert, ktorý má na oblečení nášivky s logami politických oponentov. Vskutku bizarné.
Iniciatíva 99 percent
Hnutie 99 percent, za ktorým stojí bývalý bývalý mecenáš Novej SDĽ Ivan Weiss a ku ktorému sa pripojil aj aktivista Eduard Chmelár, stavilo na úderné frázy o skorupmovaných politikoch a budúcnosti našich detí.
Antikampaň
Ich mohutná a drahá reklamná kampaň nezostala bez odozvy. Ktosi na ňu vtipne zareagoval.
SDKÚ-DS
SDKÚ sa rozhodlo, že voličom pripomenie zásadné dejinné medzníky ako nežnú revolúciu v roku 1989, pád mečiarizmu v roku 1998, či boj o charakter súdictva v roku 2010.
Smer-SD
Smer stavil na šťastnú rodinku akoby z reklamného katalógu, pripomínajúcu reklamu na najväčšieho mobilného operátora.
Sloboda a Solidarita
SaS, ktorá je v otázkach európskych záležitostí s SDKÚ v spore, sa rozhodla zareagovať na kampaň svojho konkurenta. Jej bilbord naráža na spor o euroval, ktorý položil vládu.
Právo a Spravodlivosť
Na odkaz Novembra sa rozhodla pred mesiacom staviť aj strana Právo a Spravodlivosť. Nie, nejde o novú stranu Anny Belousovovej, ale o zoskupenie, za ktorým stojí brat Zlatice Puškárovej Peter. Text na bilborde je napísaný ľudovým jazykom, autori sa očividne nekašľali ani s gramatikou.