V hlavnej úlohe sa predstaví Tom Cruise.
LOS ANGELES - Tak to im nevyšlo. Hollywoodske filmové štúdiá Paramount pripravili v rámci kampane na tretí diel akčného trháka Mission: Impossible III nevydarený reklamný trik. Počas kupovania novín sa totiž mala automaticky spustiť hudobná téma k filmu. K zariadeniu, ktoré skôr pripomínalo teroristickú nálož, však vystrašení Američania privolali políciu.
Paramount pripravil pred piatkovou americkou premiérou trháku s Tomom Cruisom originálnu kampaň. Do asi 4 500 pouličných stojanov na samoobslužný predaj denníka Los Angeles T imes umiestnili malé prehrávače. Tie vo chvíli, keď si zákazník kúpi noviny, spustia titulnú melódiu k filmu. Niektoré prehrávače však neboli dostatočne pripevnené a zároveň z nich trčali drôty. A tie spôsobili medzi Američanmi paniku a strach. V kalifornskom meste Santa Clarita dokonca pre podozrivý predmet zasahovali pyrotechnici. „V žiadnom prípade sme to tak nechceli a nečakali sme, že sa stane niečo také,“ komentuje nepodarenú kampaň zástupca štúdia. Hoci priznal, že to nebol najšťastnejší nápad, zároveň dodal , že marketingové oddelenie vymyslelo aj ďalšie, našťastie nikdy nerealizované reklamné triky: živú kobru s logom filmu, umiestnenú do auta náhodných ľudí, alebo nápad strieľať do ľudí do ulici slepými nábojmi, až kým nevojdú do prvého kina.
Vyhraj s filmom Mission: Impossible III >>
Viac o filme >>
Vyhraj s filmom Mission: Impossible III >>
Viac o filme >>