BRATISLAVA - Zákazníci spoločnosti Slovak Telecom (ST) si od februára tohto roka môžu zvoliť, či chcú svoje faktúry dostávať do poštovej schránky, alebo či si ich prezrú na internete.
Údaje obsiahnuté v elektronickom vyúčtovaní bude možné využiť ako podklad na uhradenie poplatkov za telekomunikačné služby prostredníctvom inkasa, príkazov na úhradu, alebo prostredníctvom internet bankingu.
Prvé elektronické vyúčtovanie poplatkov za telekomunikačné služby bude k dispozícii už v marci tohto roku. Ako ďalej informoval Slovak Telecom, ponuka je primárne určená pre fyzické osoby, pretože elektronické vyúčtovanie nespĺňa náležitosti faktúry ako daňového dokladu podľa o DPH. Vyhovuje tak len tým osobám, vo vzťahu ku ktorým ST nemá zákonnú povinnosť vyhotoviť faktúru s náležitosťami daňového dokladu.
Elektronické vyúčtovanie konkrétneho mesiaca bude sprístupnené počas troch nasledujúcich mesiacov. Ak sa zákazníkovi nepodarí z akýchkoľvek príčin ku svojmu elektronickému výpisu faktúry dostať, ST mu po nahlásení tejto skutočnosti doručí odpis jeho faktúry poštou v papierovej forme.
Prvé elektronické vyúčtovanie poplatkov za telekomunikačné služby bude k dispozícii už v marci tohto roku. Ako ďalej informoval Slovak Telecom, ponuka je primárne určená pre fyzické osoby, pretože elektronické vyúčtovanie nespĺňa náležitosti faktúry ako daňového dokladu podľa o DPH. Vyhovuje tak len tým osobám, vo vzťahu ku ktorým ST nemá zákonnú povinnosť vyhotoviť faktúru s náležitosťami daňového dokladu.
Elektronické vyúčtovanie konkrétneho mesiaca bude sprístupnené počas troch nasledujúcich mesiacov. Ak sa zákazníkovi nepodarí z akýchkoľvek príčin ku svojmu elektronickému výpisu faktúry dostať, ST mu po nahlásení tejto skutočnosti doručí odpis jeho faktúry poštou v papierovej forme.