Operátori nútia zákazníkov volať v noci a cez víkendy
CHYTÁKOVO – Niektorí mobilní operátori zrejme žijú v inom svete ako ich zákazníci. Ponúkajú totiž zvýhodnené ceny za volania v noci alebo cez víkendy. Ak ale nie ste nočný alebo víkendový tvor, potrebujete volať v úplne iných časoch.
Je to naopak
Bežný človek, ak náhodou práve netrpí nespavosťou, vybaví až 80 % svojich telefonátov cez deň. A naopak, len necelých 5% večer a zvyšok cez víkend. Výhodné ceny by však zákazníci rozhodne uvítali skôr cez pracovné dni.
Naozaj je to výhodné?
"Výhody“, ktoré vám často niektorí operátori ponúkajú v nevýhodných časoch navyše platia až po splnení ďalších podmienok. Takže, aby ste ich mohli využiť, musíte napríklad prevolať celý mesačný paušál. A samozrejme potom zväčša platia iba v sieti vášho operátora. Existujú aj programy, v ktorých môžete využiť výhodné minúty aj pred prevolaním voľných minút už večer alebo ráno. Musíte však za to zaplatiť mesačný poplatok. Ani vy sa v tom nevyznáte? Volanie z mobilu bude už čoskoro oveľa jednoduchšie a férovejšie. Avízuje to jeden z mobilných operátorov.
Niečo sa zmení
Nespokojnosť klientov s podobnými ,,výhodami“ dokazujú aj prieskumy renomovanej spoločnosti GfK. Aj napriek nižším cenám za volania v noci alebo cez víkendy sa až 7 z 10 zákazníkov mobilných operátorov nechce zaoberať tým, kedy a kam, do ktorej siete telefonuje. Takmer dvom tretinám (63%) zákazníkov predplatených služieb prekáža, že ceny mobilných operátorov sú neprehľadné. Volanie z mobilu bude už čoskoro oveľa jednoduchšie a férovejšie. Avízuje to jeden z mobilných operátorov. (rt)