(Zdroj: SITA)
NEW YORK - Podľa štúdie, ktorú vypracovala spoločnosť Millward Brown Optimor a ktorú pravidelne zverejňuje prestížny denník Financial Times, je najmocnejšou značkou na svete internetový vyhľadávač Google.
Práve spoločnosť Larryho Pagea a Sergeja Brina sa v rebríčku BrandZ TOP 100 nachádza na prvom mieste, keď sa jej trhová cena pohybuje na úrovni 86, 1 miliárd amerických dolárov. Oproti roku 2007 Google zaznamenal nárast o 30 percent. Na druhom mieste sa nachádza technologická firma General Electric (GE), tretí je počítačový gigant Microsoft. Najprestížnejšou ázijskou značkou je China Mobile na piatom mieste, z európskych spoločností sa najvyššie dostala fínska Nokia, ktorá sa nachádza na ôsmom mieste. Podrobné pravidlá zostavovania rebríčka sa nachádzajú na domovskej stránke spoločnosti millwardbrown.com