Telefónica O2
BRATISLAVA - Tretí mobilný operátor Telefónica O2 Slovakia mala na konci septembra 495,6 tis. klientov mobilných služieb. V porovnaní s počtom klientov ku koncu druhého kvartálu to je o 40 600 zákazníkov viac, medzikvartálny prírastok teda predstavuje takmer 9 %. Vyplýva to zo správy o trištvrteročnom hospodárení koncernu Telefónica.
Vzhľadom na neskoršie uvedenie paušálov zatiaľ služby tretieho slovenského operátora využíva až 96 % prostredníctvom predplatenej karty, pričom ju využívajú ako svoju druhú SIM kartu. Priemerný výnos na zákazníka však chce zvýšiť migráciou zákazníkov na paušálne služby. Paušály pritom spoločnosť uviedla až v septembri, predtým to boli v júni kreditné klientske programy. Predplatené služby pritom začal operátor poskytovať 2. februára tohto roka.
Koncom septembra operátor prevádzkoval vyše 500 základňových staníc.
Finančné výsledky slovenskej pobočky Telefónica sú zahrnuté v hospodárení českej spoločnosti Telefónica O2 Czech Republic a koncern ich podrobne nezverejnil. Táto metodika, používaná aj skupinou Telefónica, však vychádza z aktivity klientov za posledných 12 mesiacov.
Finančné výsledky slovenskej pobočky Telefónica sú zahrnuté v hospodárení českej spoločnosti Telefónica O2 Czech Republic a koncern ich podrobne nezverejnil. Táto metodika, používaná aj skupinou Telefónica, však vychádza z aktivity klientov za posledných 12 mesiacov.