V dňoch od 26. do 28. septembra 2007 sa v hale D areálu Incheba Expo Bratislava uskutoční 13. ročník veľtrhu reklamných služieb EXPOREKLAMA, 12. ročník výstavy signmakingu SIGN SLOVAKIA a tiež 5. ročník výstavy vybavenia kancelárií OFFICE.
Na celkovej výstavnej ploche 3500 m2 privítame spolu 54 vystavovateľov z Čiech, Rakúska, Maďarska, Poľska a Slovenska. Počas troch dní trvania veľtrhu sa návštevníkom predstavia firmy z oblasti reklamných predmetov, informačných reklamných a výstavníckych systémov, kancelárskych a papiernických potrieb, výrobcovia reklamy, dodávatelia materiálov a technológií pre reklamu. Medzi nimi sú jednak každoroční vystavovatelia, ale aj úplne nové spoločnosti, ktoré sa na tomto veľtržnom podujatí predstavia prvýkrát.
V dňoch 26. a 27.9. sa uskutočnia odborné prednášky, semináre, okrúhle stoly na rôzne témy, napr. globalizačné trendy v marketingovej komunikácii, polygrafická norma ISO/DIS 12 647 – 2 (2004) ofsetová tlač a certifikovaný nátlačok, manažérske informačné systémy a príprava na zavedenie EUR v roku 2009, etika v marketingovej komunikácii, klientsky orientovaná firma so zameraním na makro a mikro ekonomiku pre pracovníkov spoločnosti. Na všetkých podujatiach sú návštevníci a vystavovatelia srdečne vítaní. Garantmi odborného programu sú Katedra marketingu EU Bratislava, Katedra marketingovej komunikácie FF UK, Slovenská spoločnosť pre propagáciu (SOSPRA), Uniapress International a Zväz polygrafie na Slovensku.
Vystavovatelia budú počas série výstav ocenení vo viacerých kategóriách: Najlepší nápad v komunikácii s návštevníkom a Najkreatívnejšia expozícia. Slovenskí výrobcovia kancelárskych a školských potrieb budú ocenení cenou Office 2007. Pod záštitou Zväzu polygrafie na Slovensku prebehne súťaž o polygrafický výrobok roka „Zlatá pečať“.
„Marketingová komunikácia je nevyhnutnou súčasťou každého kvalitného biznisu. Dynamika, kreativita a etika v marketingovej komunikácii odlišuje tých najlepších. Preto som rád, že sa počas prichádzajúcej série výstav stretne to najlepšie a nielen zo Slovenska, aby priamo v konkurenčnom prostredí zvýraznilo kvalitu“ zhodnotil tohtoročnú sériu výstav generálny riaditeľ spoločnosti Incheba, a.s. Alexander Rozin.
Viac informácií na www.incheba.sk
V dňoch 26. a 27.9. sa uskutočnia odborné prednášky, semináre, okrúhle stoly na rôzne témy, napr. globalizačné trendy v marketingovej komunikácii, polygrafická norma ISO/DIS 12 647 – 2 (2004) ofsetová tlač a certifikovaný nátlačok, manažérske informačné systémy a príprava na zavedenie EUR v roku 2009, etika v marketingovej komunikácii, klientsky orientovaná firma so zameraním na makro a mikro ekonomiku pre pracovníkov spoločnosti. Na všetkých podujatiach sú návštevníci a vystavovatelia srdečne vítaní. Garantmi odborného programu sú Katedra marketingu EU Bratislava, Katedra marketingovej komunikácie FF UK, Slovenská spoločnosť pre propagáciu (SOSPRA), Uniapress International a Zväz polygrafie na Slovensku.
Vystavovatelia budú počas série výstav ocenení vo viacerých kategóriách: Najlepší nápad v komunikácii s návštevníkom a Najkreatívnejšia expozícia. Slovenskí výrobcovia kancelárskych a školských potrieb budú ocenení cenou Office 2007. Pod záštitou Zväzu polygrafie na Slovensku prebehne súťaž o polygrafický výrobok roka „Zlatá pečať“.
„Marketingová komunikácia je nevyhnutnou súčasťou každého kvalitného biznisu. Dynamika, kreativita a etika v marketingovej komunikácii odlišuje tých najlepších. Preto som rád, že sa počas prichádzajúcej série výstav stretne to najlepšie a nielen zo Slovenska, aby priamo v konkurenčnom prostredí zvýraznilo kvalitu“ zhodnotil tohtoročnú sériu výstav generálny riaditeľ spoločnosti Incheba, a.s. Alexander Rozin.
Viac informácií na www.incheba.sk