BRATISLAVA - Bratislavský závod nemeckej automobilky Volkswagen má podľa Hospodárskych novín (HN) problémy s chybnými motormi, ktoré odoberá z fabriky Audi Motor v maďarskom Györi.
S odvolaním sa nemenované zdroje denník napísal, že zlý kľukový hriadeľ a praskajúce rúrky má najmenej dvetisíc nových áut. Automobilka problémy popiera, hromadenie áut v závode odôvodnila zmenou spôsobu dopravy.
Tri od seba nezávislé zdroje HN vraj potvrdili, že chybné autá čakajú na opravu. Problém sa má týkať modelov Toureg a Polo, ako aj áut Audi Q7. Osemsto problémových áut by malo byť v areáli závodu, viac ako tisícka odišla k distribútorom, tvrdí denník. Podľa iného zdroja chybný kľukový hriadeľ, ktorý v aute ovláda ventily a mechaniku motora, má údajne až 5000 vozidiel.
Volkswagen problémy s kvalitou áut odmietol. "Občas sa stanú chyby, ale ide o bežné záležitosti. Žiadne tisíce ani stovky áut," povedal člen predstavenstva Volkswagen Slovakia Jaroslav Holeček.
Hromadenie áut v závode odôvodnil zmenou spôsobu prepravy nových áut do priemyselného parku v neďalekom Lozorne, odkiaľ sa distribuujú do celej Európy. "Autá, ktoré teraz vyrábame, sú veľké a železničné vagóny nášho nemeckého prepravcu sú pre ne priúzke. Často dochádzalo k ich poškodeniu," poznamenal Holeček. Volkswagen v Bratislave vyrába tisíc áut denne a počas sviatkov a víkendov, keď nemôžu jazdiť kamióny, musia vraj vozidlá zostať a areáli automobilky.
Viete viac? Napíšte nám, pretože my kupujeme Vaše tipy!
Tri od seba nezávislé zdroje HN vraj potvrdili, že chybné autá čakajú na opravu. Problém sa má týkať modelov Toureg a Polo, ako aj áut Audi Q7. Osemsto problémových áut by malo byť v areáli závodu, viac ako tisícka odišla k distribútorom, tvrdí denník. Podľa iného zdroja chybný kľukový hriadeľ, ktorý v aute ovláda ventily a mechaniku motora, má údajne až 5000 vozidiel.
Volkswagen problémy s kvalitou áut odmietol. "Občas sa stanú chyby, ale ide o bežné záležitosti. Žiadne tisíce ani stovky áut," povedal člen predstavenstva Volkswagen Slovakia Jaroslav Holeček.
Hromadenie áut v závode odôvodnil zmenou spôsobu prepravy nových áut do priemyselného parku v neďalekom Lozorne, odkiaľ sa distribuujú do celej Európy. "Autá, ktoré teraz vyrábame, sú veľké a železničné vagóny nášho nemeckého prepravcu sú pre ne priúzke. Často dochádzalo k ich poškodeniu," poznamenal Holeček. Volkswagen v Bratislave vyrába tisíc áut denne a počas sviatkov a víkendov, keď nemôžu jazdiť kamióny, musia vraj vozidlá zostať a areáli automobilky.
Viete viac? Napíšte nám, pretože my kupujeme Vaše tipy!