BRATISLAVA - Telekomunikačná spoločnosť Orange Slovensko vytvorí vo svojom zákazníckom centre v Banskej Bystrici 150 nových pracovných miest. Celkovo tak v metropole stredného Slovenska bude pre Orange pracovať už viac ako 500 ľudí. Ako v stredu informovala spoločnosť, nové pozície začne obsadzovať od novembra tohto roku a výber potrvá do konca prvého štvrťroku budúceho roku. Pracovníci na novo vytvorených pozíciách posilnia najmä oblasť osobnej starostlivosti o zákazníka.
"Už v súčasnosti pracuje pre Orange v Banskej Bystrici viac ako 380 zamestnancov na rôznych pozíciách od zákazníckej podpory až po sieťové dohľadové centrum," uviedla riaditeľka úseku ľudských zdrojov spoločnosti Orange Slovensko Andrea Kopná. Zákaznícke centrum Orangeu v Banskej Bystrici je v prevádzke od roku 2009. Spoločnosť tu poskytuje podporu pre celé portfólio zákazníkov od služieb call centra, cez fakturačnú starostlivosť až po infocentrum.
Orange Slovensko je integrovaný telekomunikačný operátor poskytujúci komplexné telekomunikačné služby v mobilnej a pevnej sieti na Slovensku. Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina France Telecom prostredníctvom Atlas Services Belgicko.