Sobota23. november 2024, meniny má Klement, zajtra Emília

Kašlú na reklamácie zákazníkov

Aj v tejto bratislavskej predajni obuvi Danea inšpektori zistili nedostatky vo vybavovaní reklamácií.
Aj v tejto bratislavskej predajni obuvi Danea inšpektori zistili nedostatky vo vybavovaní reklamácií.

BRATISLAVA - Topánky patria medzi najproblémovejší tovar. Z vyše 2 000 reklamácií v bratislavských predajniach obuvi Danea včas nevybavili takmer 150. Niektorých zákazníkov predavačky v evidencii reklamácií "ohodnotili" aj vulgarizmami. Za porušenie zákona o ochrane spotrebiteľa firme hrozí pokuta do 2 miliónov.

Zákazníčka z Ivanky pri Dunaji si v predajni Danea kúpila lodičky za 2 300 Sk. Pri ich reklamácii - ktorú vybavili neskoro - ju presviedčali, že si ich poškodila sama. Zákazník z Ružinova reklamoval rozlepenú topánku až štyrikrát, kým sa dovolal pravdy. "Zamestnanec predajne mi povedal, že šéf peniaze nevracia," tvrdil rozhorčene Ružinovčan. K svojim peniazom za nekvalitný tovar sa dostal až po zásahu inšpekcie.

"Z 2 018 reklamácií bolo po stanovenej lehote do 30 dní vybavených iba 148. V ďalších 387 prípadoch sa včasnosť vybavenia nedala zistiť," tvrdí šéf bratislavského inšpektorátu SOI Lubomír Opálka. Inšpektorov prekvapili vulgarizmy predavačiek, ktorými označili spotrebiteľov v evidencii reklamácií. "S takýmto prístupom sme sa stretli po prvý raz," dodal Opálka.

Konateľ firmy Cesare Slovakia Andrej Dobrucký, ktorej predajne Danea patria, sa k zisteniam nevedel vyjadriť. "O výsledkoch kontrol zatiaľ nie som podrobne informovaný," tvrdí Dobrucký. Každá kontrola inšpektorov je uvedená v záznamoch v predajni.
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu