BRATISLAVA – Nový ročník autorskej súťaže Coca-Cola PopStar je už v plnom prúde. Tento rok sú novinkou súťaže skauti. Ich úlohou je navštíviť v priebehu februára, marca a začiatkom apríla hudobné kluby na Slovensku, kde si vypočujú začínajúce kapely priamo pred ich publikom.
Doteraz sa súťaže Coca-Cola PopStar mohli zúčastniť len kapely, ktoré poslali svoje 3 demonahrávky poštou alebo prostredníctvom www.cocacolapopstar.sk. V ôsmom ročníku súťaže Coca-Cola PopStar vyráža do klubov tím skautov, zložený z hudobníkov a manažérov.
Hľadanie hudobných talentov bude trvať až do 10. apríla, kedy je uzávierka zberania nahrávok do súťaže Coca-Cola PopStar. Úlohou „hudobných skautov“ je objavovať v kluboch miestne kapely a umelcov, vypočuť si ich koncerty a nadviazať s nimi priamy kontakt. Skauti navštívia vopred dohodnuté kluby, sú však pripravení vycestovať za kapelami aj na ich požiadanie.
Pokiaľ teda chcú kapely upozorniť skautov na svoje vystúpenie v klube, môžu poslať email na adresu: info@cocacolapostar.sk. Informácia musí obsahovať termín koncertu a miesto konania, chýbať by nemal kontakt na niekoho z organizátorov alebo členov kapely. Skauti sa potom dohodnú s kapelou na stretnutí v danom klube a vypočujú si koncert pred miestnym publikom. Kapela môže na mieste odovzdať skautom demonahrávku a prihlásiť sa tak do súťaže. Plán cesty skautov nájdete na www.cocacolapopstar.sk. Skautov môžu kontaktovať priamo v kluboch aj kapely, ktoré práve nekoncertujú, ale majú záujem odovzdať nahrávky do súťaže.
Začínajúci umelci sa aj naďalej môžu zúčastniť súťaže Coca-Cola PopStar aj zaslaním nahrávky aspoň troch vlastných skladieb na adresu: Street Production, P.O.Box 79, 820 07 Bratislava 27. Uzávierka prihlášok je 10.apríla 2008. Zo zaslaných nahrávok odborná porota vyberie maximálne desiatich semifinalistov súťaže, ktorí dostanú možnosť predviesť svoje umenie naživo v semifinále dňa 29.apríla 2008.
Do finále postúpia max. piati interpreti, z ktorých na mieste určí odborná porota jedného víťaza. Finále sa uskutoční 30. mája 2008 formou koncertu za prítomnosti širokej verejnosti. Víťaz získa okrem titulu Coca-Cola PopStar najmä možnosť, pod dozorom profesionálnych producentov, nahrať svoj debutový album!
Projekt pripravila spoločnosť Coca-Cola v spolupráci s vydavateľstvom a produkčnou agentúrou Street Production.
Hľadanie hudobných talentov bude trvať až do 10. apríla, kedy je uzávierka zberania nahrávok do súťaže Coca-Cola PopStar. Úlohou „hudobných skautov“ je objavovať v kluboch miestne kapely a umelcov, vypočuť si ich koncerty a nadviazať s nimi priamy kontakt. Skauti navštívia vopred dohodnuté kluby, sú však pripravení vycestovať za kapelami aj na ich požiadanie.
Pokiaľ teda chcú kapely upozorniť skautov na svoje vystúpenie v klube, môžu poslať email na adresu: info@cocacolapostar.sk. Informácia musí obsahovať termín koncertu a miesto konania, chýbať by nemal kontakt na niekoho z organizátorov alebo členov kapely. Skauti sa potom dohodnú s kapelou na stretnutí v danom klube a vypočujú si koncert pred miestnym publikom. Kapela môže na mieste odovzdať skautom demonahrávku a prihlásiť sa tak do súťaže. Plán cesty skautov nájdete na www.cocacolapopstar.sk. Skautov môžu kontaktovať priamo v kluboch aj kapely, ktoré práve nekoncertujú, ale majú záujem odovzdať nahrávky do súťaže.
Začínajúci umelci sa aj naďalej môžu zúčastniť súťaže Coca-Cola PopStar aj zaslaním nahrávky aspoň troch vlastných skladieb na adresu: Street Production, P.O.Box 79, 820 07 Bratislava 27. Uzávierka prihlášok je 10.apríla 2008. Zo zaslaných nahrávok odborná porota vyberie maximálne desiatich semifinalistov súťaže, ktorí dostanú možnosť predviesť svoje umenie naživo v semifinále dňa 29.apríla 2008.
Do finále postúpia max. piati interpreti, z ktorých na mieste určí odborná porota jedného víťaza. Finále sa uskutoční 30. mája 2008 formou koncertu za prítomnosti širokej verejnosti. Víťaz získa okrem titulu Coca-Cola PopStar najmä možnosť, pod dozorom profesionálnych producentov, nahrať svoj debutový album!
Projekt pripravila spoločnosť Coca-Cola v spolupráci s vydavateľstvom a produkčnou agentúrou Street Production.