BRATISLAVA – Naša láska Jurko, je nekonečná! Tak aj takéto slová bolo počuť z úst herečky Diany Mórovej (39) v reklame na mobilného operátora, v ktorej spolu s partnerom Jurajom Mokrým (32) a ich synom Quidom (4) účinkovala. No ako sa zdá, bolo to len divadlo! Klamali divákov?! Čo na to hovorí mobilný operátor?
Potom, čo sa začalo šíriť, že v ich vzťahu nie je všetko v poriadku, mobilný operát stiahol reklamu a nahradil ju druhou – s Janou Kirschnerovou. Teraz to pôsobí tak, že bývalý zaľúbený pár si skvelo privyrobil, počkal, kým mu skončí plánovaná kampaň a vyšli s pravdou von.
Topky.sk zaujímalo, či spoločnosť Orange vedela o ich rozchode a či páru za „klamstvo“ nehrozí nejaká finančná pokuta, prípadne žaloba z ich strany. „Reklamná kampaň skončila v plánovanom termíne. Informáciami, ktoré zverejnili média, sa cítime byt zaskočení a prekvapení. Pokiaľ totiž ide o protagonistov spotu, reklamnú kampaň sme pripravovali s najlepším vedomím a svedomím. Prípadné ďalšie kroky v tejto veci nebudeme komentovať,“ tvrdil nám Richard Fides, hovorca Orange Slovensko a.s..
To, či by firma v budúcnosti chcela s párom ešte spolupracovať, sme sa nedozvedeli. Topky.sk tiež zisťovali, či si hlavní predstavitelia spoločnosti nemyslia, že celá reklama teraz vyznieva ako podvod na divákov. Keďže kríza vo vzťahu prominentného páru musela evidentne pretrvávať dlhšie. Žiaľ, ani v tomto prípade sme sa od hovorcu Orange Slovensko odpovede nedočkali.
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%