Spice Girls s novým imidžom (Zdroj: keystone)
LONDÝN – Skupina Spice Girls nenecháva na svojom svetovom turné nič náhode a tak si veľkolepý návrat na scénu poistia aj televíznou reklamou.
Kostými na veľkolepú šou im navrhne Cavalli, lietadlo im bude pilotovať samotný John Travolta a predvianočné televízne vysielanie by mala zahltiť ich reklama. Za spot pre svetovú sieť supermarketov a hypermarketov získa každá z dievčat milión libier (takmer 50 miliónov Sk).
„Tesco je jedným z hlavných sponzorov turné a bolo ochotné urobiť všetko pre to, aby získali Spice Girls do svojej vianočnej reklamnej kampane. Miliónový honorár pre každú z členiek je jasným dôkazom,“ hovorí zdroj blízky vyjednávaniu Tesca s managementom skupiny. Reklama by sa mala niesť v tradičnom vianočnom duchu a mala by byť v retro štýle.
Spice Girls čaká pomerne hektický koniec roka. Dvanásteho novembra sa na pultoch obchodov objaví ich nový album a začiatkom decembra vyrážajú na svetové turné. A záujem o ich koncerty je nevídaný. Prvé koncerty boli cez internet vypredané za 48 sekúnd!
„Tesco je jedným z hlavných sponzorov turné a bolo ochotné urobiť všetko pre to, aby získali Spice Girls do svojej vianočnej reklamnej kampane. Miliónový honorár pre každú z členiek je jasným dôkazom,“ hovorí zdroj blízky vyjednávaniu Tesca s managementom skupiny. Reklama by sa mala niesť v tradičnom vianočnom duchu a mala by byť v retro štýle.
Spice Girls čaká pomerne hektický koniec roka. Dvanásteho novembra sa na pultoch obchodov objaví ich nový album a začiatkom decembra vyrážajú na svetové turné. A záujem o ich koncerty je nevídaný. Prvé koncerty boli cez internet vypredané za 48 sekúnd!