Skupina Slovak Telekom rozširuje pomoc ľuďom postihnutým povodňami. Popri zákazníkoch služieb pevnej siete (T-Com) môžu o pomoc požiadať už aj zákazníci mobilných služieb (T-Mobile).
Zákazníci T-Mobilu, ktorí boli v máji a júni postihnutí povodňami, môžu od dnešného dňa využiť pomoc pri zmierňovaní následkov živlu. V období od 23. júna do 15. júla 2010 môžu v ktoromkoľvek T-Centre na Slovensku požiadať o:
- odpustenie dvoch najbližších mesačných poplatkov za hlasový alebo dátový program služieb (platí pre zákazníkov mesačných programov)
- pripísanie jednorazového bonusového kreditu vo výške 9 € (platí pre zákazníkov predplatených kariet Easy a programov Fix)
Zákazníci žiadajúci o pomoc sa preukážu originálom jedného z nasledovných dokumentov:
- potvrdenie poisťovne o prijatí žiadosti o poistné plnenie
- potvrdenie obecného/mestského úradu o škode spôsobenej povodňou
- potvrdenie o uplatnení si odškodnenia od štátu
Uvedené formy pomoci si môžu uplatniť fyzické osoby a fyzické osoby – podnikatelia.
Ďalšou z foriem pomoci je finančný príspevok T-Mobilu do zbierky organizovanej neziskovou organizáciou Človek v ohrození. Nadačný fond T-Mobile Slovensko poukázal na účely zbierky priamu finančnú pomoc v sume 15 tisíc eur.
Zbierka formou SMS
T-Mobile už viac ako dva týždne umožňuje pomáhať aj ostatným obyvateľom Slovenska prostredníctvom SMS v spolupráci s Nadáciou TV JOJ, občianskym združením Človek v ohrození či Slovenskou katolíckou charitou.
Zákazník môže prispieť zaslaním SMS správy z mobilného telefónu sumou 1 alebo 2 eurá v závislosti od zbierky na pomoc obetiam povodní. Zákazníci T-Mobilu doposiaľ prostredníctvom SMS správ prispeli do zbierok sumou 89 846 €.
Informácie o pomoci Slovak Telekomu pri zmierňovaní následkov povodní nájdete tu