Už len niekoľko fanúšikov slovenskej pobočky svetovej autopožičovne AVIS na facebooku zostáva do prvého žrebovania výhercu automobilu značky Opel na víkend úplne zadarmo. Požičovňa AVIS vyhlásila pred niekoľkými dňami unikátny projekt na podporu interaktívnej komunikácie so svojimi klientami a priaznivcami.
Na internetovej stránke www.avis.sk/facebook sa môžu zragistrovať a stať fanúšikmi AVISu na jednej z najpopulárnejších sociálnych sietí a pritom vyhrať novučičký Opel na celý víkend úplne zadarmo. AVIS vždy po dosiahnutí hranice každých ďalších 300 fanúšikov vyžrebuje spomedzi všetkých priaznivcov jedného šťastlivca, ktorý získa auto na víkend úplne zdarma.
"Projekt sa teší popularite a za posledné dni sa počet fanúšikov rýchlo priblížil k prvej trojstovke," hovorí CEO autopožičovne AVIS na Slovensku Martin Kováč a dodáva: "do prvého žrebovania v tomto pionierskom projekte zostáva ešte stále niekoľko málo fanúšikov, šancu vyhrať má každý. Na stránke www.avis.sk/facebook pravidelne zverejňujeme odpočítavanie a v každom žrebovaní dostávajú vždy šancu všetci fanúšikovia. Ide o prvý a unikátny projekt takéhoto druhu v našej brandži, no sme radi, že i prostredníctvom neho môžme napliť naše hlavné motto - snažíme sa viac."