Podľa prieskumu GfK Navigator 2009 je až 85,2% súčasných zákazníkov pevnej linky od T-Comu s touto službou spokojných a drvivá väčšina (91,4%) ju v budúcnosti neplánuje zmeniť alebo zrušiť.
Prieskum spoločnosti 2Muse uvádza, že až 71% používateľov pevnej linky v budúcnosti neplánuje znížiť počet hovorov. Volacie programy od T-Comu prinášajú skutočne neobmedzené volania v slabej, resp. silnej prevádzke. Orange má v cenníku Domácej linky uvedené Zásady správneho používania služby (tzv. Fair Use Policy) a vágnu definíciu neprimeraného využívania, ktoré môže viesť až k obmedzeniu alebo prerušeniu poskytovania služby.
Pevná linka od T-Comu však umožňuje aj lacné volania do zahraničných pevných alebo domácich mobilných sietí. Príkladom môžu byť mobilné volania len za 0,09 € za minútu pri novom programe Doma Uni 120, resp. 0,11 € za minútu pre všetky ostatné programy po bezplatnom aktivovaní benefitu Volajte výhodne do mobilov (platí pre 3 zákazníkom zvolené mobilné čísla).
Polovičná cena linky od Orangeu vychádza len z výšky mesačného poplatku, ktorý porovnáva s tarifnými cenami T-Comu, neberúc do úvahy pravidelnú akciovú ponuku – tá podľa prepočtov prináša zľavy od 25% do 37% v závislosti od konkrétneho volacieho programu. Po započítaní všetkých nákladov, teda aj ceny nového GSM telefónu, ktorý Orange ponúka až za 66 € a poplatku za prenesenie čísla sa údajná 50% úspora znižuje na niekoľko percent – podľa hlasového programu raz v prospech T-Comu, inokedy v prospech Orangeu.