Najvýznamnejšie automobilové podujatie na Slovensku, bratislavský Autosalón, sa skončil v nedeľu a dôstojne sa zapísal do histórie výstav svojho druhu. Pred jeho konaním, sa vo viacerých diskusiách objavila otázka, aký vplyv naň bude mať hospodárska kríza, keďže automobilový priemysel sa stal jednou z jej obetí. Oproti minulému, najväčšiemu ročníku bol zaznamenaný mierny pokles - zúčastnilo sa 219 vystavovateľov, z toho 38 známych automobilových značiek.
Niekoľko firiem tento rok neprišlo z dôvodu rozhodnutia materských spoločností o redukcii nákladov na propagáciu. Kvalita a úroveň Autosalónu však nijako neutrpeli.
Prítomní vystavovatelia predviedli na ploche 40 000 m² 55 slovenských výstavných premiér a atraktívne architektonické riešenia expozícií. Počas tohto ročníka Autosalónu mali návštevníci možnosť kúpiť si automobily za výborné ceny. Poukazy na šrotovné s platnosťou do konca roka boli kombinovateľné s výnimočnými výstavnými zľavami. Vystavovatelia sa predháňali vo výhodných ponukách a návštevníci si porovnali ceny, dizajn a mechanické prvky pohodlne pod jednou strechou.
Široký výber a sprievodné podujatia prilákali 180 211 zvedavých návštevníkov. Najvyťaženejšími dňami boli podľa očakávania sobota a nedeľa, čo dokazovali aj davy ľudí tlačiacich sa v halách a preplnené parkoviská. Každý mal šancu vybrať si auto presne podľa predstáv a finančných možností. Výstavu dopĺňal zaujímavý sprievodný program. Medzi podujatia s najväčšou diváckou odozvou patrili CRASH testy a otvorenie tuningovej sezóny.
Autosalón je podujatím s vysokých odborným a spoločenským kreditom. Navštívil ho každý, kto mal záujem získať prehľad, nadviazať kontakty, či si porovnať ceny a vybrať nové auto. V 19. ročníku si Bratislava udržala záujem návštevníkov, množstvo výstavných premiér, atraktívne expozície a spokojných vystavovateľov, čo je dobrým základom pre jubilejný 20. ročník, ktorý sa bude konať od 13. 4. do 18. 4. 2010.