BRATISLAVA - Európania komunikujú so zákazníckymi centrami približne 134 minút týždenne. Vyplýva to z online prieskumu spoločnosti DHL Express na vzorke 6 435 respondentov z Francúzska, Nemecka, Talianska, Poľska, Švédska a Veľkej Británie.
S pracovníkom zákazníckeho centra tvárou v tvár sa najradšej o problémoch so službami pozhovára 35 percent Európanov a 31 percent Európaniek. Najčastejšie sa osobne sťažujú Francúzi. Respondenti z ostatných krajín radšej riešia problémy telefonicky. Z prieskumu tiež vyplýva, že pri komunikácii so zákazníckym centrom stratí nervy a začne kričať na operátora štvrtina Talianov a Francúzov.
Ľuďom najviac prekážajú dlhé čakacie doby. Približne 17 percent respondentov muselo čakať na vyriešenie problému približne týždeň. Dvanásť percent opýtaných nedostalo odpoveď vôbec. Pri riešení problémov najlepšie obstáli Poliaci a Francúzi.
Dnes o tom informovala marketingová manažérka Monika Vargová zo spoločnosti DHL Express (Slovakia).