ALICANTE – Kerry Andrewová si rezervovala dovolenku v Alicante, aby oslávila ukončenie skúšok svojej 16-ročnej dcéry. Dvojica odletela z manchesterského letiska bez problémov – ale kým boli vo vzduchu, Andrewová dostala e-mail, že ich zájazd bol zrušený.
Po príchode sa im bez problémov podarilo prihlásiť do hotela, a tak Andrewová predpokladala, že e-mail jej spoločnosť poslala omylom. Keď však dorazili na letisko v Alicante, aby odleteli domov, dozvedeli sa, že im zrušili let do Manchesteru. „Nič nám neponúkli – žiadne alternatívne lety. V podstate len povedali, nájdite si vlastnú cestu domov,“ povedala matka pre portál Manchester Evening News. „Povedali mi, že mi zrušili celú dovolenku, kým som bola vo vzduchu. Neviem, či chceli, aby som vyskočila z okna alebo čo,“ dodala.
Našťastie Andrewovú a jej dcéru s autizmom sprevádzala špeciálna asistencia, ktorá im pomohla k pultu alternatívnej leteckej spoločnosti, kde si mohli rezervovať posledné dve miesta na let späť do Manchestru. Letenky však boli drahšie, ako predpokladala a aj napriek tomu, že jej spoločnosť vrátila peniaze za zrušenú dovolenku, Andrewová si musela požičať, pretože ju výlet oveľa drahšie. „Keby sme nemali žiadne peniaze, nechali by nás na letisku v Alicante,“ povedala.
Hovorca spoločnosti Easyjet uviedol: „Uvedený prípad sme prešetrili s naším tímom pre riešenie problémov zákazníkov, v súčasnej dobe je prípad znovu preskúmavaný a Kerry Andrewová od nás do konca týždňa dostane informácie ohľadom ďalších krokov.“ Nejde pritom o prvý podobný problém leteckej spoločnosti. V júni denník Mirror informoval o niekoľkých cestujúcich, ktorým easyJet zrušil lety. Jedna rodina sa kvôli tomu napríklad nedostala s päťročnou dcérou do Disneylandu v Paríži.