TORONTO - Vegánska pasažierka zažila počas letu Air Canada z Toronta do Frankfurt prekvapenie. Kým ostatní hostia dostali normálne jedlo, Miriam Porterová si musela vystačiť s vodou a obrúskom. Mnoho používateľov kritizuje na internete leteckú spoločnosť, iní vidia chybu v Porterovej.
Dlhšie lety bývajú únavné. Okrem stiesneného priestoru cestujúci bojujú s časovými rozdielmi, nedostatkom spánku a stresom. Miriam Porterová však zrejme nerátala s tým, že by sa jedlo mohlo stať problémom na jej desaťhodinovom lete z Kanady do Nemecka.
Krátko pred odletom letu Air Canada do Frankfurtu si Porterová objednala vegánske menu, aby sa počas desiatich hodín letu najedla. Po štarte nasledovalo prvé nemilé prekvapenie – kým ostatní cestujúci dostali prvý chod bežného menu, Porterovej naservírovali len fľašu vody, ako píše Travelbook. Video „jedla“ sa momentálne šíri na TikToku.
Ani druhý chod nepriniesol pre vegánku žiadne zlepšenie, práve naopak. Kým predtým dostala aspoň trocha tekutiny, letová posádka naservírovala Porterovej ako druhý chod jediný obrúsok. Napokon sa jej dostalo pomoci neskôr: „Pozdravujem letušku, ktorá mi priniesla ovocie a rožky z Business Class,“ píše Porterová na Twitteri.
Video malo na Tiktoku úspech a vyvolalo veľkú odozvu používateľov. „Air Canada by mala byť schopná mať na sklade vegánske, kóšer a halal jedlo,“ kritizoval napríklad jeden užívateľ. Iní vidia chybu v Porterovej. Podľa užívateľov sa mala o svoje vegánske jedlo v lietadle postarať sama. Ako píše na Tiktoku, zvyčajne to robí, ale tentoraz jednoducho nebolo dosť času. Podľa jedného používateľa mohol byť práve nedostatok času dôvodom zvláštneho „jedla“. Vegánske menu si preto musíte objednať vždy aspoň 72 hodín pred odletom.