MYKONOS - Na dovolenke nemusí vyjsť vždy všetko podľa predstáv. Svoje o tom vie istá Britka, ktorá si užívala oddych v Grécku. Problém nastal vtedy, keď si v jednom z barov pri pláži objednala limonádu. Keď jej čašník doniesol účet, takmer spadla zo stoličky. Suma za jeden nealkoholický drink sa rovnala niekoľkým chodom v reštaurácii.
Charlotte z anglického mesta Milton Keynes nedávno trávila dovolenku na ostrove Mykonos. V jednom z plážových barov si objednala obyčajnú citrónovú limonádu. Pri pohľade na účet, ktorý jej neskôr doniesol čašník, však takmer prestala dýchať. Suma za jeden chladený nápoj s citrónom bola 60 eur, uvádza Birmingham Live. Dievčina sa tak nahnevala, že do aplikácie TripAdvisor napísala v momente recenziu na DK Oyster, kde si nápoj objednala.
"Vyhýbajte sa tejto reštaurácii pri mori. Všetkým odkážte, aby sem nechodili. Úplne nám to pokazilo posledný deň dovolenky na Mykonose. Viem, že na tomto gréckom ostrove je drahé takmer všetko, radi platíme za kvalitné nápoje a jedlo," napísala na úvod.
Bola horká, nedala sa piť
Ako pokračovala, na miestach, ako je to, kde si objednala nápoj, sa snažia z ľudí vyžmýkať aj posledné peniaze. Keď dorazili s priateľom na pláž, ležadlá mali byť pôvodne zadarmo, no na mieste od nich potom pýtali 25 eur na osobu. To bol len začiatok. Keď si ľahli, v momente bol pri nich čašník a ponúkal im niečo na pitie. "Objednali sme si len vodu a limonádu. Plánovali sme tam stráviť celý deň. Keď nám ju doniesli, nedala sa vôbec piť. Bola príšerne horká. Pritom si vždy objednávame čerstvú limonádu, pretože vieme, ako dobre chutí," pokračuje Charlotte znechutene.
Asi po desiatich minútach sa jej spýtali, či si chce objednať ešte niečo iné. Povedala, že nič nechce, no o chvíľu prišla iná servírka, ktorá im povedala, že musela prebrať ich objednávku. "Keď za nami každú chvíľu niekto chodil, boli sme frustrovaní, Chceli sme si len oddýchnuť a mať svätý pokoj. Na obed sme mali sendvič za 25 eur. Bol priemerný a úprimne povedané, celé menu malo nehorázne vysoké ceny. V ten deň sme dokonca nemohli ísť ani do mora kvôli úniku odpadových vôd. Nikto nám nič nepovedal, len sme počuli čašníčku, ako informuje iných hostí. Spravila to dokonca skôr, ako si sadli. K nám sa nikto nesprával s takým rešpektom," povedala. Keď šli napokon zaplatiť, za nápoj si podnik účtoval 60 eur.
Reakcia podniku
DK Oyster reagoval na recenziu slovami, že si rád prečíta kladné alebo záporné hodnotenie svojich služieb. V tomto prípade však videl len človeka, ktorý stále hovoril o ťažko zarobených peniazoch a má problém zaplatiť za služby a produkty, ktoré mu poskytujú iní tvrdo pracujúci ľudia. "Vaše peniaze sú tvrdo zarobené, ale my ich kradneme? Toto je znehodnocovanie práce iných ľudí. Tiež tvrdíte, že čašníci informovali ostatných zákazníkov o nemožnosti kúpania sa v mori, ale vás nie. Nemohlo to byť tak, že ste sa im zdali arogantní?" uviedla reštaurácia.
Reagovala aj servírka, ktorá mala Charlotte obsluhovať. "Neviem si nijako overiť vašu totožnosť. Nespomínam si na zákazníka, ktorý si objednal limonádu a sendvič. Neviem kedy a či vôbec ste boli naším hosťom. Nechápem, ako si dovoľujete uverejniť recenziu pod anonymitou. Hovoríte o nemorálnosti, a predsa ste to vy, kto sa pokúša o ohováranie. Slová strácajú svoj význam, pokiaľ sa vyjadrujete arogantne." Zrejme sa však kritika podniku zakladá na pravde; zďaleka to totiž nie je prvýkrát, čo sa v podobnom duchu sťažovali aj iní dovolenkári. Dvojica Američanov musela pred pár dňami za kalamáre a pár pív zaplatiť takmer 920 eur.