LONDÝN - Na letisku Heathrow v Londýne nastal poriadny zmätok, keď sa na batožinovom páse namiesto kufrov a cestovných tašiek objavilo množstvo škatúľ s mrazenými rybami. Letecká spoločnosť British Airways nakoniec cestujúcim odporučila, aby na svoju batožinu počkali radšej doma.
Pasažieri British Airways zostali zmätení, keď si po prílete chceli vyzdvihnúť svoju batožinu, no na páse sa namiesto nej objavili škatule s mrazenými rybami. Jednou z cestujúcich bola aj Becca Braunholtzová, ktorá sa s manželom a dvomi deťmi vracala z dovolenky na Cypre. Podľa jej slov rotovalo na páse terminálu č. 5 veľké množstvo škatúľ s morskými vlkmi a pleskáčmi. Ľudia, ktorí márne čakali na kufre, si vraj až po chvíli uvedomili, že sa deje niečo zlé a viacerí sa poriadne nahnevali. "Mysleli sme si, že naša batožina príde s ďalšou zásielkou, ale na pás stále prichádzala jedna škatuľa za druhou," opisuje Becca situáciu, ku ktorej došlo začiatkom novembra.
British Airways passengers left "baffled" after crates of frozen fish arrived instead of their luggage https://t.co/IrROzAFlJU
— BBC News (UK) (@BBCNews) November 3, 2021
Väčšina ľudí sa údajne správala "britsky" a zdvorilo, ale keď pribúdalo na páse čoraz viac rýb a žiadna batožina, všetci pochopili, že nastal problém. Podľa odhadov išlo asi o stovku balíkov s nálepkou letiska JFK v USA. Braunholtzová preto kontaktovala zamestnancov British Airways, ale aj oni boli rovnako zaskočení ako cestujúci.
VIDEO Cestujúci na letisku ostali v šoku: Pozreli na batožinový pás a... aha, čo sa na ňom viezlo!
Tí nakoniec dostali reklamačné formuláre a aerolinky im odporučili, aby išli domov. Becca uviedla, že letecká spoločnosť jej neskôr oznámila, že batožina dorazí v stredu. Spoločnosť sa zároveň všetkým klientom ospravedlnila za vzniknuté nepríjemnosti.