TORONTO - Sarah Bezansonová vo svojom príspevku opisuje skúsenosť s linkou technickej podpory. Apeluje v ňom na ľudí, aby pri kontaktovaní operátorov služieb nezabúdali na obyčajnú ľudskosť. Nikdy totiž nevieme, v akom rozpoložení sa nachádza človek, ktorý je na druhej strane nášho telefónu.
V období, keď India zápasí s ničivou druhou vlnou koronavírusovej infekcie, sa na portáli LinkedIn objavil príspevok istej Kanaďanky, ktorá vyzýva ľudí, aby nikdy nezabúdali na prejavy láskavosti a ľudskosti. Sarah v ňom píše, ako nedávno zavolala na linku technickej podpory a na druhej strane sa ozval zamestnanec z Indie. "Kým som čakala na načítanie programu, pozhovárala som sa s pánom na telefóne. Najprv sa ma spýtal, odkiaľ som. Odpovedala som mu spýtala sa ho to isté. Jeho hlas sa zrazu zmenil a povedal, že pochádza z Naí Dillí."
This. pic.twitter.com/0ThEgSXAgl
— Karthik (@beastoftraal) May 10, 2021
Po chvíľke odmlky nabrala Bezansonová odvahu a zaujímala sa, ako to tam vyzerá. Ind sa rozplakal. Neskôr sa jej zdôveril, že za posledných desať dní každý deň stratil niekoho blízkeho. Sarah sa ho pokúsila upokojiť a navrhla mu, že sa s ňou môže o všetkom porozprávať. "Povedala som mu, aby zabudol na problém, kvôli ktorému som volala a ak to potrebuje, môže si oddýchnuť." Podľa jej slov zostali na linke viac ako hodinu.
Sarah svoj príspevok zakončila žiadosťou, aby sme nezabúdali na trpezlivosť a empatiu, ak kontaktujeme linky s operátormi. "Na druhej strane totiž môže byť človek, ktorý môže pôsobiť profesionálne, ale v jeho vnútri sa odohráva peklo. Prosím, buďte ľudskí," dodala.