LONDÝN - Dvaja zubári vyhrali boj s módnou značkou Lacoste o právo používať na svojom logu pred ambulanciou krokodíla. Lekári Simon Moore a Tim Rumney si zviera vybrali, pretože je známe pre veľký počet zubov.
Francúzsky odevný gigant však tvrdil, že symbol zdravotníkov je príliš podobný ich značke. Po minuloročnej prehre sa spoločnosť Lacoste obrátila na britský úrad pre intelektuálne vlastníctvo Intellectual Property Office (IPO), ktorý sa zaoberá patentmi, obchodnými značkami a autorským právom. Úrad potvrdil pôvodné rozhodnutie.
Podľa jeho stanoviska je nepravdepodobné, že klienti si pomýlia zubársku prax a odevnú firmu. Logo zubárov obsahuje slovné spojenie "zubárska prax" a nemá červený jazyk, ako je to na ochrannej známke Lacoste. Zubár z juhozápadu Veľkej Británie sa vyjadril, že kroky Lacoste boli ako "lúskanie orieškov kladivom".
Logo Lacoste pochádza od prezývky francúzskeho tenistu Jeana Reného Lacoste "krokodíl", ktorú získal v dvadsiatych rokoch. S odevnou firmou podpísal zmluvu, aby mohla používať symbol na svojich výrobkoch.
Podľa jeho stanoviska je nepravdepodobné, že klienti si pomýlia zubársku prax a odevnú firmu. Logo zubárov obsahuje slovné spojenie "zubárska prax" a nemá červený jazyk, ako je to na ochrannej známke Lacoste. Zubár z juhozápadu Veľkej Británie sa vyjadril, že kroky Lacoste boli ako "lúskanie orieškov kladivom".
Logo Lacoste pochádza od prezývky francúzskeho tenistu Jeana Reného Lacoste "krokodíl", ktorú získal v dvadsiatych rokoch. S odevnou firmou podpísal zmluvu, aby mohla používať symbol na svojich výrobkoch.