GLASGOW - Online nakupovanie je síce pohodlné, ale internet denne zaplavujú skúsenosti zákazníkov, ktorých nemilo prekvapí kvalita dodaného výrobku. Podobne dopadla aj mladá Škótka s kabátom vyrobeným v Číne. Na Instagrame teraz všetkých upozorňuje, aby boli opatrnejší, pretože zakúpený tovar nemá kde reklamovať a vrátiť.
Na internete nakupujú najmä tí, ktorí chcú ušetriť čas. Nie vždy sa to ale vyplatí a častokrát tým neušetríte nič a už vôbec nie vaše peniaze. Ak práve poškuľujete po módnom ružovom kabáte s potlačou srdiečok, možno vás zabrzdí skúsenosť istej Mikaly. Tá totiž na Instagrame zverejnila veľavravnú fotku, na ktorej opísala oblečenie ako kus papiera s rukávmi. "Kabát mal byť ušitý z umelej kožušinky," vysvetľuje nespokojná zákazníčka a pre porovnanie pridáva aj fotografiu výrobku ponúkaného na stránke predajcu.
serves me right for buying off a fucking instagram advertised “brand” pic.twitter.com/lrhZGSOd6j
— mikala (@kardashoon) 27. novembra 2019
Mikala zaplatila za tento nepodarok pripomínajúci vypraný župan 39 libier (vyše 45 eur). Ide o napodobeninu z dielne Simonetty Ravizzovej, pričom cena originálneho kúsku sa pohybuje v tisíckach eur. Zákazníčka teda síce ušetrila, ale ako sama priznáva, pravdepodobne si nikdy neoblečie.
FOTO Kráska si na internete kúpila drahé topánky: Keď otvorila škatuľu, len nechápavo pozerala
Vrátiť ho však nemôže, pretože spoločnosť Soleila, ktorá tento čínsky výrobok predáva, nedisponuje žiadnymi informáciami o vrátení tovaru a komunikuje iba prostredníctvom automatizovaných emailov. Mikala obdržala akurát správu, v ktorej jej predajca oznámil, že jej sťažnosť nemôže byť doručená na adresu, ktorú zadala, pretože ju nemôže nájsť. "Už nikdy viac," vyhlásila sklamaná dievčina.