TEXAS - Matka z amerického štátu Texas si až po návrate svojho syna zo školy všimla, čo má vlastne oblečené a zostala v šoku. Pozmenený slogan najznámejšieho zariadenia rýchleho občerstvenia zabáva užívateľov sociálnej siete svojou dvojzmyselnosťou a žena preto varuje ostatných rodičov, aby si lepšie všímali nápisy na oblečení svojich detí.
Keď Shelly MacCullarová dostala od svojho priateľa obnosené šatstvo pre syna Anthonyho, potešilo ju to, ale nemala čas poriadne si všetko prezrieť. Tričko s logom a nápisom McDonald sa jej na prvý pohľad páčilo, a tak ho pripravila synovi do školy. Až keď sa vrátil domov, zistila, že chlapec pobehoval celý deň v tričku s nápisom, že miluje to, keď je medzi ženskými nohami. Autorovi loga sa totiž veľmi nápadito podarilo zmeniť význam známeho reklamného sloganu a urobiť z neho dôvtipný dvojzmysel. Prikreslený pár dámskych lodičiek k logu reťazca urobil z lásky k fast foodu lásku k ženskému rozkroku.
Shelly teraz dúfa, že učiteľky si nič nevšimli, presne ako ona. Najprv bola síce v rozpakoch, ale potom sa rozhodla zverejniť fotku trička na sociálnej sieti. Chce tak upozorniť ostatných rodičov, aby boli pri výbere oblečenia pre svoje ratolesti pozorní. "Musím všetko dôkladne prezrieť, a to okamžite, aby som zas Anthonyho neposlala do školy v niečom nevhodnom," sype si popol na hlavu matka.