LONDÝN - Zamestnanec britskej pobočky obchodného domu IKEA menom Algren odpovedal na otázky užívateľov Redditu a prezradil tak niečo z jeho zákulisia. Nasledujúce informácie vám možno pomôžu z nákupu v tejto predajni s nábytkom vyťažiť ešte viac než doteraz.
Najlepší čas na nakupovanie
Niekedy zvyknú ľudia do IKEA chodiť ihneď po jej otvorení, čo nie je dobré,lebo práve tak sa vytvárajú davy. Najmenej zákazníkov pri pokladni vraj stojí polhodinu až hodinu po otvorení predajne. Algren takisto odporúča vyhnúť sa IKEA cez víkendy.
Ako sa najefektívnejšie sťažovať
Jeden nespokojný zákazník sa posťažoval, že keď potreboval odbornú radu ohľadom tovaru, ktorý si zakúpil, nedalo sa s IKEA spojiť. "Volal som, písal na Facebook aj Twitter, ale žiadna odozva." Tu Algren radí, že kontaktovať predajňu je najlepšie na niektorom z jej účtov na Instagrame.
Ako vymeniť tovar
Pokiaľ potrebujú ísť ľudia niečo vybaviť na zákaznícke oddelenie, nemusia chodiť cez celú predajňu. Hneď za vchodom, tam, kde bývajú umiestnené veľké nákupné tašky, vraj existuje skratka, ktorá vás dovedie priamo k zákazníckemu oddeleniu.
Zľavy pre zamestnancov
Pracovníci IKEA dostávajú zľavu vo výške pätnásť percent na všetko, vrátane jedla a nábytku. Okrem toho počas šichty dostávajú pätnásť mäsových guliek, hranolky, šalát a drink iba za jednu libru. Či rovnaká zamestnanecká politika ale platí aj na Slovensku, nevedno.