LONDÝN - Steve Dempster sa podelil na sociálnej sieti s nepríjemným zážitkom svojej ženy z reštaurácie v meste Harrogate, v anglickom grófstve North Yorkshire. Mamička, ktorá objednala malú porciu omelety pre svojho 11-mesačného synčeka, si na účte prečítala otrasný odkaz, ktorý po sebe zanechal nevychovaný personál.
Zákazník sa hanbí za donášku z reštaurácie: FOTO účtu, prosím, nesúďte ma!
"Objednala raňajky pre seba a menšiu omeletu pre nášho 11-mesačného, ktorý práve spoznáva chuť nových vecí. Dievča pri pokladni sa jej opýtalo, prečo si nedá normálnu omeletu, ale žena vysvetlila, že by celú nezjedol a či by teda mohla dostať menšiu porciu," vysvetlil Dempster
Jeho žena vraj kedysi v podniku pracovala, a tak poznala systém, ktorý sa tu používa. Ak si chce hosť objednať niečo, čo nie je v menu, cez pokladňu sa napíše poznámka pre kuchára. V tom čase ju obsluhoval pravdepodobne vedúci reštaurácie, ktorý zaúčal nového zamestnanca. Keď zadával žiadosť, manželka si všimla, že iný člen personálu sa zasmial, a tak požiadala o kópiu účtu.
"Zrejme si neboli vedomí, že tento odkaz bol uvedený na doklade. Na účtenke stálo: Malá vajcovo-paradajková omeleta pre podivnú čudáčku," dodal Dempster s tým, že keď žena konfrontovala zamestnancov s ich komentárom, nikto jej nevedel dať vysvetlenie, no aspoň jej vrátili peniaze. Muža nahnevalo, že si také niečo dovolil samotný vedúci, ktorý si myslel, že to môže urobiť pred iným zamestnancom, lebo zákazník to nevidí.
Generálny manažér reštaurácie pre MailOnline o incidente povedal, že jeden z pracovníkov, bohužiaľ, konal neuveriteľne neprofesionálnym spôsobom a im je to veľmi ľúto. "Nie je to vysoká úroveň služieb, ktorú poznajú naši zákazníci a ktorú očakávame od našich zamestnancov. Dotknutej zákazníčke sme sa ospravedlnili a so zainteresovaným zamestnancom prebehne interné konanie," ubezpečil zástupca reštaurácie.