ARGOS - Zoe McAllisterová z britského Argosu chcela pre svoju ročnú dcéru krásny vianočný stromček, pretože sú to jej prvé sviatky, tak by mali byť výnimočné. Aké bolo ale jej sklamanie, keď obsah zakúpenej zásielky absolútne nezodpovedal obrázku.
Dvadsaťdvaročná Zoe chcela spraviť krásne Vianoce svojej malej dcérke, tak si z obchodu Argos objednala úplne nový vianočný stromček. V pobočke predajne Argos v meste Wantage ho kúpila za 18 libier (21,40 eur).
Aké bolo však jej prekvapenie, keď otvorila škatuľu a v ňom našla len náhražku stromu, ktorý bol vyobrazená na nej. Podobal sa skôr na vypelichanú metlu než na ihličnatú pýchu najkrajších sviatkov v roku. "Očakávania verzus realita! Na tomto strome som sa smiala asi pätnásť minút. Vyzerá to tak, že budem musieť ísť kúpiť nový stromček," napísala na Facebooku.
A neostalo to len pri tom. McAllisterová svoju sťažnosť adresovala aj samotnej predajni. "V jednej z vašich pobočiek som si zakúpila vianočný stromček. Ako sami vidíte, ani náhodou nevyzerá ako obrázok na škatuli. Zabudli ste nebodaj polovicu stromu v továrni? Toto nič nevylepší. Sklamanie je ešte slabé slovo."
Školák (9) povedal Santa Clausovi, čo chce na Vianoce: Odchádzal s plačom, tie slová ho zdrvili
Argos nespokojnej zákazníčke odporučil strom vrátiť. Ak ho donesie späť spolu s dokladom o kúpe, vymenia ho za iný kus alebo vrátia peniaze. Zoe si medzičasom zaobstarala nový stromček. Údajne stokrát krajší než tá ozruta z Argosu.