BRATISLAVA/PRAHA - Známy šušlavý psík s predkusom, ktorý sa stal tvárou kampane k novému nealku, je hviezdou. Kampaň, ktorá sa aj tentokrát vymyká z tradičnej komunikačnej koncepcie, pripravila bratislavská reklamná agentúra Zaraguza. Opýtali sme sa kompetentných, ako sa k skvelému nápadu vôbec dopracovali.
„Hovoriť klasický príbeh lásky je vždy lákavé, no kampaň sme sa rozhodli postaviť predovšetkým na úsmevnej uletenosti a hravosti,“ hovoria brand manažéri Egle Wehle a Karel Hrbek a dopĺňajú: „Cieľovou skupinou kampane sú predovšetkým mladí ľudia vo veku 15 - 22 rokov.“
"Pre každú kampaň hľadáme ten najlepší nápad. S nápadom použiť psíka prišla kreatívna agentúra Zaraguza Digital z Bratislavy, ktorá sa inšpirovala fotografiami Phtevena," dodal Wehle, kolega Hrbek vysvetlil, prečo si vybrali práve psíka Tunu.
Zamilovali sme sa
"Hneď na prvej schôdzke sme sa do psíka zamilovali. Úprimne povedané, nešlo o to, či a ako veľmi je momentálne psík na Slovensku populárny. Zaujal nás predovšetkým tým, aký je. Je jedinečný a osobitný, práve preto sme si ho vybrali. V Kofole veríme, že práve rozmanitosť a inakosť robí svet krásnym. Príprava kampane obsahovali tiež rokovanie s pani majiteľkou psíka. Nápad sa jej páčil, preto po niekoľkých kolách rokovaní sme dospeli k dohode," povedal Hrbek.
Keďže mladých bavia tie najuletenejšie veci, voľba padla práve na psíka s predkusom, ktorý je známy aj pod prezývkou Phteven.
Odvážny marketing
Televízna kampaň sa začala 11. mája a v dvoch komunikačných vlnách bude predstavených 6 televíznych spotov a 4 internetové videá so šušlavým hrdinom. Kampaň dopĺňajú bilbordy, citylighty, web a kino. „Veríme, že prinášame kampaň, ktorej hláška zľudovie. Už teraz nás tešia nadšené reakcie fanúšikov na sociálnych sieťach, pričom televízna kampaň sa len teraz začína,“ povedal Alexander Móži, client service director slovenskej Zaraguzy.