SYDNEY - Súčasné reklamy častokrát zachádzajú za pomyselnú hranicu slušnosti a únosnosti. Jednou z nich je podľa austrálskych úradov spot propagujúci značku kondómov. Nepáči sa im, že zobrazuje mladú dvojicu pri sexuálnom akte, a to dokonca na verejnosti.
Austrálska spoločnosť Four Seasons Condoms, ktorá vyrába prezervatívy, rozhodne vie, ako zaujať diváka. Alebo možno aj znechutiť. Jej najnovšia reklama na mužskú intímnu ochranu s názvom Naked totiž balansuje na hranici dobrého vkusu.
Zobrazuje dvoch hercov, ktorí predtým, než kondómy kúpia, ich otestujú na vlastnej koži. V lekárni a pred očami ostatných zákazníkov. Na pulte i medzi regálmi. Predavač dokonca nezabudne poznamenať, že jeden z nich "zvýrazňuje farbu očí mladej slečny". Nemožno sa diviť, že reklamu už vo viacerých krajinách zakázali.