BRATISLAVA – FbRulezz 2013 - súťaž marketingových riešení a využitia Facebooku v komunikácii značiek a firiem končí bezplatnú registráciu už v nedeľu 24. novembra. Do súťaže je zatiaľ zapojených rekordný počet prác.
FbRulezz 2013 kladie dôraz na inovácie v komunikácii na najrozšírenejšej sociálnej sieti. Facebook dnes využíva takmer každá väčšia značka a firmy po celom svete. Cieľom je šíriť informácie o produktoch a službách čo najinovatívnejším a kreatívnym spôsobom a byť bližšie k svojim zákazníkom.
Firmy komunikujú rôzne, prispôsobujú tonalitu svojej cieľovej skupine. „Aj na Slovensku vznikajú veľmi pekné a nápadité spôsoby komunikácie. Preto sme sa už po druhýkrát rozhodli oceniť to najlepšie, čo na Slovensku vzniklo,“ hovorí Peter Šebo, organizátor súťaže FbRulezz a odbornej konferencie venovanej Facebooku InternetRulezz 2013.
Tento rok pribúdajú práce do súťaže vo veľkom množstve. Tesne pred uzávierkou registrácie sa do FbRulezz 2013 zapojilo viac ako 70 prác. Organizátori očakávajú, že do nedeľnej polnoci ich počet prekročí stovku.
FbRulezz 2013 prebieha v troch kategóriách: Facebook stránky, Facebook aplikácie a Najlepšie využitie Facebooku v komunikácii, teda marketingové riešenie, ktoré je súčasťou širšieho mediamixu vrátane klasických či digitálnych nástrojov marketingu okrem Facebooku. Hodnotiť sa v tejto kategórii bude inovatívna integrácia Facebooku do marketingovej kampane.
Priestor na FbRulezz 2013 dostanú aj „neznačkové“ stránky či aplikácie v kategórii Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka. O najlepších v tejto špeciálnej kategórii rozhodnú ľudia svojimi „lajkami“ na stránke súťaže.
Vyhlásenie výsledkov bude v bratislavskom Connecte 3. decembra na večernom evente po odbornej konferencii InternetRulezz 2013 - All about Facebook. Vstup na vyhlasovanie a následnú afterparty je bezplatný pre všetkých.
Registrácia do FbRulezz je bezplatná a prebieha do nedele 24. novembra na webovej stránke: http://fb.rulezz.sk/2013.
-Reklamná správa-