Tretí ročník konferencie InternetRulezz 2013 – All about Facebook privíta odborníka priamo z Facebooku. Peter Podolinsky navštívi Slovensko, aby slovenským marketérom predstavil novinky a marketingové príležitosti na najväčšej sociálnej sieti.
Peter Podolinsky začal svoju kariéru v roku 1995 v spoločnosti Procter & Gamble. Neskôr pracoval pre najlepšie reklamné, branding a digitálne agentúry v Londýne a Prahe. Vo svojej kariére sa zameral na digitálny marketing a sociálne médiá. Stál za najúspešnejšími brand stratégiami a reklamnými kampaňami klientov ako Pepsi, Heineken, Reiffeisenbank či Telefónica. Dnes pracuje ako Client Partner v spoločnosti Facebook.
„Sme veľmi poctení, že Peter prijal naše pozvanie a príde účastníkom InternetRulezz 2013 odovzdať svoje skúsenosti z praxe. Je to vôbec po prvýkrát, čo bude špecialista priamo z Facebooku osobne prezentovať v našich končinách na podobnom podujatí. Sme veľmi hrdí, že si vybral práve našu konferenciu,“ hovorí organizátor konferencie Peter Šebo z TheMarketers.biz.
Tretí ročník marketingovej konferencie InternetRulezz 2013 – All about Facebook sa bude po prvýkrát konať v dvoch sálach. V hlavnej sále budú prebiehať prednášky, na ktorých sa okrem Petra Podolinskeho predstavia významní slovenskí a českí špecialisti na sociálne médiá. Program druhej, menšej sály, budú počas takmer celého dňa tvoriť workshopy zamerané najmä na praktické rady a tipy pre administrátorov firemných účtov na Facebooku.
Konferencia sa uskutoční už 3. decembra 2013 v Austria Trend Hotel v Bratislave. Registrácia účastníkov prebieha na webe http://internet.rulezz.sk/2013/.
Súčasťou konferencie je aj súťaž komunikačných riešení na Facebooku s názvom FbRulezz, kde sa predstavia najlepšie slovenské Facebook stránky a aplikácie. Hodnotiť sa bude aj najlepšie využitie Facebooku v komunikácii. Registrácia do súťaže prebieha bezplatne do 24. novembra 2013.
O Rulezz
RULEZZ.SK je séria odborných konferencií, súťaží a eventov. Organizátorom je spoločnosť Marketers, s.r.o., ktorá od roku 2011 organizuje popredné konferencie na Slovensku a v Českej republike: MobileRulezz, InternetRulezz a OohRulezz. Súčasťou odborných konferencií je aj niekoľko brandžových súťaží (AppsRulezz, FbRulezz, AdboardsRulezz).
O FbRulezz 2013
Facebook je fenoménom súčasnosti. Bezkonkurenčne najnavštevovanejší web Slovákmi, veľké množstvo reklamných a marketingových nástrojov a potenciál pre virálne šírenie posolstiev z neho robia dnes takmer ideálnu komunikačnú platformu pre široké spektrum značiek a zadávateľov reklamy.
Súťaž FbRulezz 2013 chce predstaviť najlepšie slovenské marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku a oceniť ich z pohľadu kreativity a zmysluplného využitia najmä pre značky a firmy.
Prihláška do druhého ročníka súťaže je opäť bezplatná, práce môžu slovenskí tvorcovia a marketéri prihlasovať do troch hlavných kategórií: Facebook stránky, Facebook aplikácie a Najlepšie využitie Facebooku. Súčasťou FbRulezz 2013 je aj špeciálna kategória Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka.
O víťazoch bude rozhodovať odborná porota, kompletné pravidlá FbRulezz 2013 nájdete v Štatúte súťaže.
-Reklamná správa-