Nedeľa22. december 2024, meniny má Adela, zajtra Nadežda, Naďa

Billboard. Médium, ktoré sa nedá vypnúť!

Billboard. Médium, ktoré sa nedá vypnúť!
Billboard. Médium, ktoré sa nedá vypnúť!

Vonkajšia reklama je prakticky stále všade okolo nás. Je stále zapnutá – vo dne, v noci...Aj keď si to niekedy nechceme priznať, vnímame ju, vedome či podvedome. Lebo je stále na očiach. Nuž, či sa nám to páči alebo nie, vonkajšia reklama je stále okolo nás.

O tomto, ale aj množstve iných užitočných informacií z oblasti vonkajšej reklamy sa dozviete na odbornej konferencii OOHRulezz 2013. Je určená pre ľudí z reklamnej, mediálnej a digitálnej branže, ako aj zástupcov marketingovych oddeleni inovatívnych klientov a zadávateľov reklamy.

Už druhý ročník prvej a jedinej konferencie o out of home na Slovensku bude zameraný na dáta, stratégie a plánovanie. Práve dáta a prieskumy sú jedným z kľúčových faktorov, ktoré môžu outdooru pomôcť presadiť v súboji o komunikačné rozpočty zadávateľov reklamy. Po prvýkrát na Slovensku vystúpi key spíker Paul Sambrook z mediálnej agentúry špecializovanej výhradne na OOH. A keďže je z Veľkej Británie, určite môže byť inšpiráciou aj v otázkach etablovania jednotnej meny v oblasti prieskumov či napríklad v tom, ako kreovať zadávateľský orgán tohto prieskumu.

Zaujímavými určite budú pohľady na kľúčové udalosti a témy na našom trhu, ktoré prednesú šéfovia najvýznamnješích OOH agentúr na Slovensku. O „one currency“ – jednotnej menen v prieskume pre OOH sa hovorí už dlho. O tom, kde je tento projekt dnes, bude hovoriť Ivan Šimek, riaditeľ TNS Slovakia. Aké je miesto outdooru v moderných komunikačných kampaniach dnes? Odpoveď na túto otázku prináša Peter Kačenka, kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett. Predstavený bude aj exkluzívny neurovýskum v oblasti OOH na Slovensku od Mira Šveca z agentúry DICIO Marketing, ktorý by mal napomôcť k efektívnemu umiestňovaniu OOH plôch a pozornosť určite úpútajú aj diskusné panely za účasti expertov z oblasti marketingovej komunikácie i predstaviteľov samospráv miest a obcí.

Súčasťou konferencie bude aj Súťaž AdBoards Rulezz 2013, ktorá už po druhýkrát na Slovensku predstaví najatraktívnejšie reklamné plochy z hľadiska ich kreatívneho umiestnenia a unikátnosti.

Konferencia OOH Rulezz 2013 sa bude konať dňa 23. októbra 2013, v RADISSON BLU CARLTON HOTEL v Bratislave.

Viac o konferencii na http://ooh.rulezz.sk/2013

Lístky na podujatie si kúpite na predpredaj.sk

-Reklamná správa-

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu