BRATISLAVA - Nikto nemá rád reklamy, ktorými televízie prerušujú svoje vysielanie a sú také obohrané, že už len ich úvodné tóny vyvolávajú v divákovi záchvat agresie. Bohužiaľ, stali sa súčasťou našich životov, a tak nám neostáva väčšinou nič iné, iba podporiť tie, ktoré majú nápad, ducha a dokážu vyvolať na perách úsmev alebo nás dojať. Existujú totiž aj také.
Jednou z nich aj nasledujúca reklama, ktorá sa síce snaží zarobiť na citlivých povahách, ktoré ocenia jej emocionálny prínos, ale na druhej strane dokáže predať aj taký produkt, na ktorom možno nie je vôbec nič zaujímavé.
Pokým väčšina videí a plagátov propagujúcich žuvačky stavila na pozitívne účinky na čistotu zubov a svieži dych, táto reklama je úplne o niečom inom. Veď aj také malicherné a jednoduché veci, ktoré nemajú vysokú hodnotu a berieme ich ako spotrebný materiál, môžu byť spomienkou na ľudí, ktorých máme radi a túžime, aby sme týmto spôsobom na nich a chvíle s nimi nikdy nezabudli.