BRATISLAVA – Zástupcovia všetkých troch mobilných operátorov sa stretnú po prvý raz za jedným stolom k témam mobilného marketingu. Panelová diskusia, v ktorej vystúpia Ivan Golian z Orangeu, Martin Mác zo Slovak Telekomu a Tomáš Masár z Telefonica O2, bude jedným z lákadiel najväčšej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MobileRulezz 2013.
O moderátorské otázky sa postarajú odborníci v tejto oblasti Filip Hanker z MobilMania.sk a Peter Šebo z TheMarketers.biz. Podobná diskusia je na Slovensku unikát, po prvý raz ju zažijú len účastníci konferencie 23. apríla v aule Ekonomickej univerzity.
„Mať takýchto troch vzácnych hostí je pre každého organizátora cťou. Sme hrdí na to, že značka MobileRulezz sa stáva medzi eventami na Slovensku pojmom a naše pozvania prijímajú aj takíto exkluzívni hostia. Navyše v tak netradičnej zostave,“ priznáva Peter Šebo, organizátor konferencie.
Konferencia MobileRulezz je primárne určená marketingovým manažérom, zamestnancom kreatívnych a komunikačných agentúr, vývojárom mobilných aplikácii, ale aj novinárom či blogerom.
Vstup na prestížnu konferenciu stojí 199 eur, každý so sebou môže zobrať ďalšieho účastníka, ktorý zaplatí len polovičné vstupné. Záujem o účasť je aj zo strany študentov vysokých škôl, ktorí majú šancu získať vstup so 75-percentnou zľavou.
Viac info o konferencii na http://mobile.rulezz.sk/2013.
-reklamná správa-