Pre každého obchodníka je najdôležitejšou osobou spotrebiteľ, ktorému sa snaží vo všetkých ohľadoch vychádzať v ústrety. V oblasti maloobchodného predaja potravín to predovšetkým znamená dôraz na vysokú kvalitu za výhodnú cenu. V koncepte spoločnosti Lidl zohráva kľúčovú úlohu práve kvalita a bezpečnosť potravín.
Spoločnosť Lidl, ktorá je jedným z najvýznamnejších hráčov na poli maloobchodného predaja potravín na Slovensku aj v Európe, neustále zdokonaľuje manažment kvality a to na národnej i nadnárodnej úrovni. V tejto súvislosti v ostatných rokoch zriadil Lidl oddelenia na posudzovanie možných rizík a bezpečnosti produktov, na ktorom sú zamestnaní špecialisti pre všetky oblasti sortimentu. Tieto úseky nastavujú prísne odstupňovaný kontrolný a skúšobný systém pre každý produkt so špeciálnym zameraním sa na potenciálne riziká. Samozrejmosťou je aktívne zapájanie dodávateľov do kvalitatívnych testov. Lidl vo všetkých oblastiach svojej činnosti intenzívne spolupracuje s renomovanými, certifikovanými a nezávislými kontrolnými inštitútmi.
Vo filozofii spoločnosti Lidl nezohráva geografický pôvod produktov dôležitú úlohu, prvoradá je kvalita tovarov. Ak by sa však mal sortiment tohto obchodného reťazca rozdeliť podľa krajiny pôvodu predaného tovaru za posledné dva roky, tak by sa na prvom mieste umiestnili potraviny zo Slovenska. Na druhom mieste by sa nachádzali nemecké, tretie by boli české a štvrté poľské potraviny.
- reklamná správa -